Mere Paradise!

Enirdna

Glad i forumet
Her sitter jeg å venter på at sambo skal komme hjem med ballerina-kjeks (for det var det jeg bare måtte ha i dag!!), og kikker på paradise igjen....
Hm...Begynner å bli litt usikker på hvorfor jeg sitter her dag etter dag og kikker på, men jeg lurer på om TV3 har puttet noe inn i denne TV.produksjonen som er helt totalt avhengighetsskapende?? Sånne skjulte beskjeder eller noe??
Kanskje er det faktisk ikke TV3 som sender Paradise, men utenomjordiske som har hacket seg inn på serveren til TV3 og smugsender Paradise Hotel slik at vi jordboere skal bli enda mer hjernedøde og sløve??
Nei...Nå må de ballerinakjeksene komme snart!!

ja, jeg håper virkelig det!!

hehehe, ja sitter nok å glor her også![;)] Huff, må si jeg blir litt flau over alt det rare de gjør der.. Stakkars jenter!!:P

Hahaha!! mye flott "territorial" dansing/trening/markering nå synes jeg....STEINALDER!!!

ORIGINAL: Enirdna

Hahaha!! mye flott "territorial" dansing/trening/markering nå synes jeg....STEINALDER!!!

Haha, må si meg så enig i den![:D]

Stryker gardiner og ser på paradise her også....

syns han daniel begynne og bli temmelig irriteranes!!hehe[:'(]

Han der Daniel hadde jeg hivt i bassenget i kveld tror jeg...hehe..uff..han virker jo egentlig bare veldig veldig usikker..

Daniel?? som i Jeg har taktikk..jeg håper de andre har en taktikk....men nå synes jeg det begynner å bli litt mye taktikk..... for når alle snakker taktikk så funker ikke min taktikk...så da kritiserer jeg alle de andre slik at de skal glemme å snakke taktikk og heller bli litt lei seg....så kan jeg tenke ut en ny taktikk i mens....I FYLLA!!!!?? Stakkars!!

Hahaha

Hehehe.. du får sagt det Enirdna

Back
Topp