mere album:p

lizlita

Glad i forumet
jeg må ha et album med mye plass!! tenker på ringalbum... noen som har noe å anbefale?
er ny på dette.. så vet ikke hva jeg skal ha![8D]

liker godt MM sine ringalbum

Jeg ville holdt meg til album med plastlommer i som du kan legge sidene inni. KAn flytte på sidene som du vil og slipper at noe blir ødelagt.
Min favoritt er AMM urban album. finnes i flere farger. E et tykt album så d e plass til mange sider. Er 20 plastlommer inni, men er plass til totalt 40 stk.Laget i lekkert vaskbart skinn imitert materiale, sømmer, beltespenne og vindu  til bilde foran.

ORIGINAL: Skorpion1982

ORIGINAL: Cathygirl

Jeg ville holdt meg til album med plastlommer i som du kan legge sidene inni. KAn flytte på sidene som du vil og slipper at noe blir ødelagt.
Min favoritt er AMM urban album. finnes i flere farger. E et tykt album så d e plass til mange sider. Er 20 plastlommer inni, men er plass til totalt 40 stk.Laget i lekkert vaskbart skinn imitert materiale, sømmer, beltespenne og vindu  til bilde foran.

Hvor kjøpes disse, hva er prisen?

Dette fant jeg på www.hobbykroken.no, men vet d e flere som har d i butikken sin, men hadde de ikke på nettsidene. mener d er kr 249,- i hobbykroken!
Finnes i flere farger som sort, brun, lys rosa, mørk rosa og rød ihvertfall. e d eg har sett!

Back
Topp