Mer testemas fra meg

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Vet ikke om dere husker at jeg testet i helgen, med tester med svaaakt hint av to streker ?
Jeg testet med CB digital og en annen mindre sensitiv test på søndag, om var negative- begge to.

Nå har jeg klart å holde meg til i dag, har ikke hatt troen heller.
Men jeg røk på en smell og tok en RFSU test i ettermiddag, utålmodig som jeg er. Og bare 1-2 timer siden sist jeg tisset.... Idiotisk, jeg vet.... Så på testen etter 5 min, som instruksene sa, og ingen strek. Men jeg synes det var så uklart i vinduet (det rosa sløret hadde ikke gått bort), så etter litt mer tid åpnet jeg testen.
Noe rart skjedde i det jeg åpnet den. Halve vinduet fikk plutselig en mye sterkere "blurry" sky av rosa fargestoff. Aldri opplevd noe sånt før!

Ca. 30 minutter etterpå hadde denne skyen av fargestoff tørket inn, og plutselig hadde testen to streker...o_O
Noen som har opplevd å "ødelegge" en test slik at den blir positiv. Har jo hatt skyggestreker etter tidsfristen når tester har vært negative, men aldri så sterk strek.

Helt håpløst altså!bilde 1 (1).JPGimage.jpg
Testen øverst er slik den så ut etter jeg åpnet den, og det andre bildet er etter den tørket opp. Streken er blitt enda mørkere nå (litt over en time siden jeg tok den)

Har bestilt digital i posten som jeg får om et par dager, vi får seg om den endelig kan gi meg et vettugt svar!:confused:
 
De fleste venter en del dager før de tester med digital etter å ha fått svake streker da de digitale ofte trenger større mengder HCG for å slå ut som positiv. At du har en svak strek på disse i dag og enda ikke har fått TR virker veldig lovende :D
 
Jeg ser jo streken på det nederste bildet, spennende! Har aldri opplevd at det har skjedd og jeg har åpnet MANGE tester :p du har ikke noen billigtester liggende da? :)
 
Har dessverre ingen tester liggende :/ Men har bestilt og tenker at om jeg venter et par dager og bruker morgenurin, så kan jeg få et klarere svar. Ikke sikker på Ikm, men tror søndag.
 
Får håpe de andre testene kommer i morgen da :)
 
Det her ser jo lovende ut! Sier man ikke at en strek er en strek? ;) krysser fingrene for flere positive tester:)
 
Spennende! På det nederste bildet ser streken ut omtrent som min gjorde første gang jeg testet, så jeg har trua ;)
 
Dette står i produktveiledningen til rfsu; "selv om den ene linjen er svak, betyr det likevel at du er gravid"! ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1389303166719.jpg
    1389303166719.jpg
    41,1 KB · Visninger: 57
Her er min svake rfsu test. Trodde ikke jeg var preggi før jeg leste i bruksanvisningen:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1389303317680.jpg
    1389303317680.jpg
    18,1 KB · Visninger: 113
Er ca 11pdo, så ikke på overtid, er tidlig enda :) Men litt syklusrot etter at jeg sluttet på cerazette i november, så vet ikke helt hvor lang syklus jeg har. Etter smertene å dømme, hadde jeg eggløsning 29. Desember da.
 
Det som gjør meg usikker er at det står også på testen at man ikke skal se på den etter 30 minutter. Streken hos meg var ikke klar og tydelig før etter dette. Får se hva som skjer om et par dager! Til gjengjeld har jeg aldri fått så sterke "falske" streker etter tidsfristen når jeg ikke har vært gravid...
 
Min rfsutest ble tydeligere når den tørket, men streken var der før fristen. Kanskje din og var der, men så svak at den ikke var synlig før den tørket? :)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Min erfaring med rfsu sine tester er at det rosa har vart en stund før streken kommer... og da har streken vært svak... men rfsu skal slå ut på 10, mens clearblue slår ut på 25... så rfsu er mye mer sensitiv.. den første rfsu testen antok jeg som negativ da det bare var rosa.. da jeg skulle kaste den noen timer senere var det to streker.. så på testen som en tulle test og kjøpte ny rfsu... så skjedde det samme.. men sa forsikret jeg meg om at den rosa skyggen kom før utgåtte 30 minutter... :) to dager etter kom en lyse rosa strek etter ca 10 minutter... og 3 dager etter det fikk jeg positiv clearblue digital :) Lykke til... syntes det ser lovende ut jeg ;)
 
Da har jeg testet på nytt. I går ettermiddag fikk jeg negativ "vanlig" test og svakt positiv billigstrimmel. I dag morges var billigstrimmelen enda svakere, det jeg ville kalt negativ egentlig. Så da er jeg sikker på at det ikke blir noe baby i september på meg. Begynner å kjenne litt menssmerter også, så er nok på vei :/
 
Tok faktsik selv en rfsu test i går.. Super skuffa, for den test streken var jo svak jo! ikke i nærheten av like sterk som kontrollstreken.. og jeg VET jeg er gravid. haha... Så ja, ikke like lette å tyde sikkert.
 
Back
Topp