Er tidlig gravid, og mannen er livredd tvillinger. Så da lurer jeg på, dere som har vært gravid med både tvillinger og ett barn, hadde dere mye mer/kraftigere symptomper i tvillingsvangerskapet vs ett barn? Tenker da på de første 3 mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av de to jeg kjenner som har hatt begge deler, så var det ingen forskjell på symptomer. De begge hadde to-eggede tvillingerEr tidlig gravid, og mannen er livredd tvillinger. Så da lurer jeg på, dere som har vært gravid med både tvillinger og ett barn, hadde dere mye mer/kraftigere symptomper i tvillingsvangerskapet vs ett barn? Tenker da på de første 3 mnd.
Jeg er gravid i uke 14+2 med tvillinger, og har hatt milde symptomer hele veienEr tidlig gravid, og mannen er livredd tvillinger. Så da lurer jeg på, dere som har vært gravid med både tvillinger og ett barn, hadde dere mye mer/kraftigere symptomper i tvillingsvangerskapet vs ett barn? Tenker da på de første 3 mnd.