Mer symptomer ved tvillinggraviditet

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fastelavnsbollene 2026
Er tidlig gravid, og mannen er livredd tvillinger. Så da lurer jeg på, dere som har vært gravid med både tvillinger og ett barn, hadde dere mye mer/kraftigere symptomper i tvillingsvangerskapet vs ett barn? Tenker da på de første 3 mnd.

Er tidlig gravid, og mannen er livredd tvillinger. Så da lurer jeg på, dere som har vært gravid med både tvillinger og ett barn, hadde dere mye mer/kraftigere symptomper i tvillingsvangerskapet vs ett barn? Tenker da på de første 3 mnd.
Av de to jeg kjenner som har hatt begge deler, så var det ingen forskjell på symptomer. De begge hadde to-eggede tvillinger

Dette lurer jeg også på, mannen er livredd her og, og jeg har hatt mye sterkere symptomer denne gangen.. spent på ul

Jeg hadde veldig mye mer symptomer. Men det er klart det kan være forskjell fra person til person. Fikk mitt første barn i 2016 og da var jeg 23. Fikk tvillinger i 2023 og var 30. Med min første var det 0 symptomer og "problemer " med tvillingene var jeg dårlig fra eggløsning typ. Ca 5 uker på vei var jeg så andpusten å hadde problemer med å gå i trapp og tur og andre aktiviteter som til vanlig var veldig lett. Å var konstant uvell. Testen viste også positiv 8dpo. Var på ul i uke 8 ca. Å så tvillinger. Jeg mistenkte tvillinger pga symptomer

Jeg er gravid i uke 14+2 med tvillinger, og har hatt milde symptomer hele veien :) Merker litt oppgang i vekt nå, og blir litt andpusten, men ikke vært spesielt mye kvalm eller sliten, virker ikke som det har vært mer enn for andre, i alle fall!

Back
Topp