Mer sulten enn vandlig?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er dere mere sulten enn vandlig?
Jeg spiser dobbelt så mye til frokost og og bli mett.. og kan egentlig små spise hele dagen (men prøver og la vær)
Blir lite middag da jeg blir fort mett, men blir og fort sulten igjen :hilarious:

Jeg har omtrent ikke matlyst om dagene, men jeg blir kvalm om jeg ikke stapper nedpå, det er langt ifra vanlig for meg. Kan gå en hel dag og bare spise middag når jeg ikke er gravid.

Må spise mellommåltid på jobb for å unngå å bli kvalm... burde egentlig det når jeg ikke er gravid også for mage timer fra frokost til lunsj. Men til vanlig glemmer jeg det men nå kommer kvalmen å minner meg på å spise [emoji12]

Ja veldig! Mat mat mat, men brekker meg av sunne middager som fisk, kylling.. :(

Oftere sulten, men også fortere mett - så håper det går opp i opp :bag:

Ja veldig! Mat mat mat, men brekker meg av sunne middager som fisk, kylling.. :(
Ja jeg er sånn på pasta for tiden, og pizza.. og er jo ikke akkurat det sunneste heller :p
Men kunne spist det vær dag jeg :hilarious:

Ja jeg er sånn på pasta for tiden, og pizza.. og er jo ikke akkurat det sunneste heller :p
Men kunne spist det vær dag jeg :hilarious:

Ikkje sant!

Me skulle egentlig ha fisk i dag, spurte datteren min om ho ville ha fisk eller lasagne i dag, ho velgte lasagne, dagen blei litt bedre :D

Ikkje sant!

Me skulle egentlig ha fisk i dag, spurte datteren min om ho ville ha fisk eller lasagne i dag, ho velgte lasagne, dagen blei litt bedre :D
Da hadde jeg og blitt glad :hilarious:

Jepp- oftere sulten, men mer mett :-)

Før noen uker siden var jeg konstant sulten, og kunne spise en hest hver gang- så det endrer seg ( heldigvis) igjennom svangerskapet :)

Back
Topp