Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, det har nok vært andre typer smerter denne gangen enn første gang. Har som nevnt over her hatt minimalt med murringer og ligamentsmerter tidlig i svangerskapet, det var utrolig vondt første gangen
MEN jeg synes det har blitt tidligere "tungt" denne gangen, mer smerter i bekkenet tidligere, kjenner mer på tungpust, kynnere og sammentrykte organer nå enn jeg gjorde i uke 30 forrige gang. Da gikk jeg turer og kjørte på frem til uke 36-37, nå peser jeg bare jeg går opp trappa.
Ååh det er så slitsomtJeg synes også det er mer "tungt" denne gangen, men det er nok fordi det helt bokstavlig talt er det. Magen ble stor MYE tidligere denne gangen. Første gangen var ikke magen synlig før godt over uke 24. Nå slet jeg med å skjule det helt til uke 12... Jeg har også lagt på meg like mye nå (30+6) som jeg hadde gjort ved fødsel (38+0) forrige gang, og magen er MYE større. Den har vært plagsomt i veien mtp å ta på sko og sokker og alt annet som involverer bøying i flere uker allerede, og jeg merker at jeg sliter med at jeg blir stappmett veldig fort, og så skrubbsulten igjen veldig fort. Kjipt om det kommer i veien for å fråtse i julematen..
Men veldig lite kynnere denne gangen, i forhold til sist, til tross for at man jo i teorien skal plages mer med kynnere som flergangsfødende.
Jeg er også spent på julematen, haha.