Mer småblødninger :-(

Har fått time kl 11:30. Men et vel egentlig veldig sikker på at det ikke går denne gangen. Kjenner alt mot er borte. Og tror at det blir stille herfra snart.
Uff, det er en vond følelse å ha. Men nå får du vite helt sikkert om bare noen få timer. Ikke mist motet ennå. Og uansett så er det godt å få slippe usikkerheten. Lykke, lykke til <3 :)

:( lykke til! Håper du får grunn til å smil etterpå!

Sniker fra august. Hadde også småblødninger i starten og mer i uke 15. Var helt sikker i min sak hver gang, men det gikk fint. Moren til kjæresten min blødde i begge sine svangerskap og mamma også pga. foranliggende morkake. Det kan være en av to tvillinger, blodansamlinger, festeblødning... SÅ mye. Ikke fortvil enda, det er så dumt å gå å bruke energi på å uroe seg og være lei seg! Sender en god klem og lykkeønsker.

Da det ikke har vært konstant blødninger med smerte ville jeg ikke gitt opp håpet ennå! Krysser fingrene for at alt står bra til med spira di! <3

Håper det går bra med deg :)

Lykke til <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å da mine vakre flotte oktoberdamer takker og bukker jeg for meg. UL viste at alt er borte. Magehuset er tomt igjen. Dere har hvert fantastiske. Nydelige! Å jeg ønsker dere ALL lykke i verden med sporene deres. Kanskje jeg sniker litt innom for å se hvordan det går med dere. :-)

Nå skal jeg tråkke meg igjennom 3 timer på jobb før jeg skal hjem og under dyna.

Lykke til jenter.

:( utrolig trist. Heldigvis kommer det nye sjanser. Håper spira klorer seg fast neste gang! Klem!

Dette er bare helt feil..

-Taster fra appen-

Back
Topp