Mer småblødninger :-(

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
I dag tidlig kom det mer småblødninger. Har fortsatt ikke vondt..
Men denne gangen kom det litt klart slim også... Ikke mye. En lang tråd liksom.....

Vet ikke hva jeg skal tro jeg,,, skal få svar på prøvene jeg tok på mandag i dag..
Men jeg tar meg i å sitte her og vente på at lege kontoret åpner kl 08:00
Prøvene er klare mellom 12 og 13.. Men hun sa jo at jeg skulle ringe hvis det kom mer...
Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... Hr mest lyst til å kvelie meg sammen å gråte...

Rart hvordan noen timer kan virke uendelig lenge å vente, men jeg skjønner deg så godt. Har du mulighet for å få en ultralyd? Jeg har spottet litt hver dag siden søndag (farget utflod), og i går fikk jeg se en fin spire og fikk vite at årsaken til spottingen var en blodansamling på livmorveggen. Håper på gode nyheter for deg og :)

Rart hvordan noen timer kan virke uendelig lenge å vente, men jeg skjønner deg så godt. Har du mulighet for å få en ultralyd? Jeg har spottet litt hver dag siden søndag (farget utflod), og i går fikk jeg se en fin spire og fikk vite at årsaken til spottingen var en blodansamling på livmorveggen. Håper på gode nyheter for deg og :)
Snakket akkurat med legen. Hun sa HCG tallene mine fra mandag var høye i forhold til en graviditet. Å det blir bestilt tidlig UL i dag. Så da vet jeg nærmere utover dagen båt UL blir.

Oi så bra du får en UL. Jeg tror ikke disse blødningene er farlige, jeg blødde sist da jeg var gravid med min datter, fikk til og med beskjed om at det var en truende abort, gikk slik de første 4 mndr og bare ventet på at jeg skulle miste, men så stoppet blødningene opp. Jeg måtte bruke bind hver dag, så mye blødde jeg. Men alt gikk fint.

Snakket akkurat med legen. Hun sa HCG tallene mine fra mandag var høye i forhold til en graviditet. Å det blir bestilt tidlig UL i dag. Så da vet jeg nærmere utover dagen båt UL blir.
Så bra at du kan få tidlig ul. :) Håper du får en så fort som mulig! Men hva mente du med HCG-tallene? Var de høyere enn de skulle være?

Så bra at du kan få tidlig ul. :) Håper du får en så fort som mulig! Men hva mente du med HCG-tallene? Var de høyere enn de skulle være?

Sitat legen "Blodverdigene dine hormonmessig er høye i hen hold til en graviditet"

Kanskje det er tvillinger då...

Tvillinger ja.... Det skulle tatt seg ut :-p

Må vente med kl 13 for å høre når jeg har fått time.. Da åpner telefon der borte igjen....
Håper jeg får time veldig snart

Last edited:
Tvillinger ja.... Det skulle tatt seg ut :p

Må vente med kl 13 for å høre når jeg har fått time.. Da åpner telefon der borte igjen....
Håper jeg får time veldig snart
Tvillinger, var nok det første jeg tenkt på også ;)
Masse lykke til!

Prøvde å ringe gynekologen i dag. Men fikk beskjed om at telefon og resepsjon ikke var betjent i dag. :-(
Ringte legen mi å de sa jeg skulle ringe tilbake i morgentidlig :-(

Kan være du er gravid med tvillinger og at du blør fordi den ene dør?
Mange som mister en av to tvillinger.
Spennende å se hva UL sier da, lykke til :)

Det er IKKE gøy å vente.. Jeg vet alt om det og unner ingen det. Jeg har også vært og tatt blodprøve, hcg-verdiene var fine og jeg fortalte hvor mye vondt jeg har hatt og hvor mye jeg har blødd. Da ble det ny runde med prøver og henvisning til tidlig ul. Får vel først vite hcg-verdiene i prøven jeg tok i dag, men det er unødvendig nervepirrende å vente til mandag synes jeg nå... I alle fall når jeg var sikker på at jeg hadde hatt en SA.. Ønsker deg lykke til! Og krysser alt som kan krysses for at alt er normalt :-) Kan sitere min lege: "Jeg har sett det mest utrolige før"

Kan være du er gravid med tvillinger og at du blør fordi den ene dør?
Mange som mister en av to tvillinger.
Spennende å se hva UL sier da, lykke til :)

tanken har slått meg.. og andre rundt meg..

Det er IKKE gøy å vente.. Jeg vet alt om det og unner ingen det. Jeg har også vært og tatt blodprøve, hcg-verdiene var fine og jeg fortalte hvor mye vondt jeg har hatt og hvor mye jeg har blødd. Da ble det ny runde med prøver og henvisning til tidlig ul. Får vel først vite hcg-verdiene i prøven jeg tok i dag, men det er unødvendig nervepirrende å vente til mandag synes jeg nå... I alle fall når jeg var sikker på at jeg hadde hatt en SA.. Ønsker deg lykke til! Og krysser alt som kan krysses for at alt er normalt :) Kan sitere min lege: "Jeg har sett det mest utrolige før"

Takk.. Håper jeg slipper å vente helt til neste uke... Å at jeg kan smile meg igjennom helgen... Men biter tennene sammen og forbereder meg på det værste...

Dette skal gå bra, det har jeg bestemt!

-Taster fra appen-

Dette skal gå bra, det har jeg bestemt!

-Taster fra appen-
Håper du har rett.. Virkelig!!

Men jeg må ærligtalt si at håpet svinner mer og mer...

Nå er det 30 min til kontorene dems åpner.. Å jeg sitter like spendt som i går...

Back
Topp