Mer skryt fra meg :)

Han fikk det travelt nå!! Hihi
Så flott, og kan tenke meg du er stolt :)
 
wow! Nå fikk han det plutselig travelt ;) Ikke lenge til du har en rundt bordet du og nå ;)
 
Sååå kult! Flinke lille gutten din! :)

Her har han fått enda mer teknikk på ålingen i dag, etter at han "knakk koden" i går :)
Opp på alle 4 og krabbing er vi ikke helt med enda. Beina knekker liksom sammen under han når jeg setter opp knærne hans. Virker om ikke er sterk nok til det enda, men håper det kommer i lpet av neste mnden kanskje? :)
Skal til fysio i morgen!
 
Gratulerer, så gøy :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Der kan du se;) nå skjer alt i en raserfart fremover:p
kjempegøy! :)
 
Sååå kult! Flinke lille gutten din! :)

Her har han fått enda mer teknikk på ålingen i dag, etter at han "knakk koden" i går :)
Opp på alle 4 og krabbing er vi ikke helt med enda. Beina knekker liksom sammen under han når jeg setter opp knærne hans. Virker om ikke er sterk nok til det enda, men håper det kommer i lpet av neste mnden kanskje? :)
Skal til fysio i morgen!
Er så moro å høre at tassen din også har knekt koden!:D
Det kommer nok fortere enn du tror denne krabbingen! For i forrige uke var også min lille som din...virket ikke sterk nok til å stå på alle 4..og datt fort ned igjen..:)
Lykke til hos fysio idag!:D
 
Er så moro å høre at tassen din også har knekt koden!:D
Det kommer nok fortere enn du tror denne krabbingen! For i forrige uke var også min lille som din...virket ikke sterk nok til å stå på alle 4..og datt fort ned igjen..:)
Lykke til hos fysio idag!:D


Takk for oppmuntring!
Rapport fra fysio i dag..: han sa at han syns ikke at mini var så "ille sen".:) Han så når han åla, og sa at han lå kvantitativt på rundt 8-mnd stadiet. (ikke kvalitativt). Og med tanke på at han er 9 mnd og 3 uker henger han ikke så veeeldig langt bak da:)
Vi fikk noen øvelser som vi skal trene på noen ganger per dag. Skal sette han opp i krabbestilling, samt halvt knestående. Så han får kjenne på hvordan det er å stå sånn :) Fysioterapeuten beroliget meg også med at han så ingen tegn til at noe var nevrologisk galt med han. Godt å høre!

Har gutten din krabbet mer i dag eller? Hva sier fysio at du skal trene på med han? :)
 
Takk for oppmuntring!
Rapport fra fysio i dag..: han sa at han syns ikke at mini var så "ille sen".:) Han så når han åla, og sa at han lå kvantitativt på rundt 8-mnd stadiet. (ikke kvalitativt). Og med tanke på at han er 9 mnd og 3 uker henger han ikke så veeeldig langt bak da:)
Vi fikk noen øvelser som vi skal trene på noen ganger per dag. Skal sette han opp i krabbestilling, samt halvt knestående. Så han får kjenne på hvordan det er å stå sånn :) Fysioterapeuten beroliget meg også med at han så ingen tegn til at noe var nevrologisk galt med han. Godt å høre!

Har gutten din krabbet mer i dag eller? Hva sier fysio at du skal trene på med han? :)
Så flott å høre at fysioterapeuten var positiv!:D Må være beroligende for mamma`n tenker jeg..
Lille prøver seg hele tiden på krabbing, men er tydeligvis enklere å dra seg fram på magen..:p
Vår fysioterapeut har rådet oss til å sette ham opp i krabbestilling og la ham stå der å vugge.. Så kjenner han hvordan det føles ut..
Og vi skal sette ham på rumpa og "dytte" ham sidelengs slik at han lærer å ta seg for med hånda.. Han mangler litt av den refleksen med hånda, men vi ser det har blitt mye bedre etter at vi begynte å øve:D
Dessuten har vi fått låne en trenings-ring som han skal sitte oppi.. Der lærer han seg å dra seg opp i knestående på kanten.. Etter et døgn med denne ringen skjønte han hvordan det funket! Skal se om jeg finner bilde av ringen etterpå...kanskje din fysioterapeut har noe lignende til utlån?
 
Så søt. :)
Og så flink som har knekt to koder på en uke. :) Skjønner du er stolt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp