mer sjalu?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Er det flere som har blitt mer sjalu enn ellers?
Jeg vet at jeg kan stole på sambo 100%, men likevel blir jeg sjalu av den minste lille ting!
Dette har kommet nå i svangerskapet.
I går fortalte sambo at lærlingen deres på jobb hadde gjort det slutt med kjæresten og han ville be henne i bursdagen sin på lørdag for å få henne ut, og i morges brukte han skikkelig lang tid på badet, dusjet, barberte seg og hadde på godlukt. Dette er noe han aldri gjør før han skal på jobb!
Tankene mine svirret i alle retningene og jeg måtte stå opp og spørre hva han pyntet seg så for! Forklaringen var helt ok.
Men jeg gjør meg selv GAL!

Flere sjalue "bitcher" der ute?

Nei har ikke hatt så mye av det. Men tror det kommer av at vi har det kjempe bra sammen.
Hadde det i begynelsen når vi var sammen men har snart 10 års dag.
Er ikke lett det der.
Lykke til

Enig [:)]

Vi har det jo kjempebra sammen, men det er jeg som har en livlig fantasi!

ja merker det jeg oxo,var ikke noe sjalu før,men no er jeg det. syntes han er blitt så fraværende oxo,virker ikke så interessert i babyen og meg føler jeg. når jeg snakker om hvor vondt jeg har i bekkene så begynner han med at han hadde så vondt i ryggen og det var vondt det.blir sint jeg[:'(]

ORIGINAL: lenemoren

når jeg snakker om hvor vondt jeg har i bekkene så begynner han med at han hadde så vondt i ryggen og det var vondt det.blir sint jeg[:'(]

Den der har jeg hørt før ja.. [:@]

ja det er ikke noe kjekt å høre,jeg har fått kjempe masse bekkenløsning,kan nesten ikke gå normalt,og trapper og bakker er helt jæ....... er lei at han ikke forstår. egoistiske mannfolk er det verste som finnes.

Back
Topp