mer scrapbook spm

Ozi

Forelsket i forumet
JOHO...nå har jeg laget meg en jule signatur.. ganske fornøyd altså..  det er den tredje scrapbook siden jeg har lagd[:D]   Men hvordan får man det som signatur??   jeg har prøvd å laste det ned på fotoknutsen men får ikke til...  for jeg vil jo såå gjerne vise frem det jeg har lagd!

det lønner seg vel å laste ned ved å bruke imageshack. Da burde du få til [:D]

hmm, det tror jeg ikke at jeg har..  [8|]

gå inn her
http://imageshack.us/

men lag signaturen din først så stor du vil ha den før du laster den ned.
når du har lastet ned signaturen din, kopierer du den nederste linjen (direct link to image) og går inn på profilen din og limer den inn under signatur (slett først den gamle signaturen din der først)

husk å skrive etter linken.

ÅÅÅÅÅÅ  jeg er såååååå dum[8|]   Skjønner ikke åssen jeg skal forminske bildet mitt i scrapbookfair... 

Tror du må forandre det til jpg. size eller noe sånt. Husker ikke helt hva som står der....

off, jeg skjønner det ikke... [:@]
Får fortsette i morgen.!   hehe..

Du går først på (scrapbookflair)der det står at du trasporterer bildet, da trykker du på jpg format, og finner et sted på dataen din du vil legge det (under browse) Str kan du velge bra kvalitet, da blir det ikke for stort, så går du inn på www.imageshack.com og der laster du opp bildet, trykker så på resize, og bildet kommer opp. Kopier den nederste linjen og legg det inn på "min profil" under signatur. husk å skrive etter linken.
Da kommer signaturen din fram[:)]

JIPPI!!!  JEG FIKK DET TIL!!!!!  TUSEN TAKK jealie25, ruby og theresaa

Så flink du har vært, var jo kjeeeempefine[:D][:D]

Takk![:D]
Er ganske fornøyd altså[:D]
Det var jo kjempe morro å drive med scrapbook på pc[:D]

Takk[:)]

se der ja! det blei jo kjempe fint! [:D] kjekke Patrick gutten.

Back
Topp