Mer om klesvask..

[trultemor]

Elsker forumet
Vasker dere nytt tøy før bruk på babyene?

Det gjør jeg, vanligvis [8|], bortsett fra en ny strømpis han har på seg nå som ikke er vasket enda, men ingen andre var rene. Ellers vasker jeg alt nytt. Kjedelig slenge helt nytt tøy til vask sammen med møkkete men.

(bruker nesten bare body og strømpis på han)

Ja, jeg og vasker alt nytt tøy til babyen før jeg tar det i bruk.. Innbiller meg at det er best..[:)]

det gjør jeg, for tøy er innsatt med kjemikalier når det er nytt[;)]men ofte vasker jeg bare på økoprogram-sånn 30minutters skylle-greie....

Jeg har alltid vasket barne klærne før de tas i bruk. Dette for å få fjernet evt løsfarve som kan være i plaggene (kan visstnok være allergi fremkallende)

Men er enig i at det er litt kjedelig å legge nytt tøy i skittentøys dunken, vasker liksom nok i løpet av en dag [&:]

Jeg sluttet med  det for en månde siden.

ORIGINAL: witchofthenorth

Jeg sluttet med  det for en månde siden.

signerer denne...[:)]

ORIGINAL: tonemoren

Vasker dere nytt tøy før bruk på babyene?

Det gjør jeg, vanligvis [8|], bortsett fra en ny strømpis han har på seg nå som ikke er vasket enda, men ingen andre var rene. Ellers vasker jeg alt nytt. Kjedelig slenge helt nytt tøy til vask sammen med møkkete men.

(bruker nesten bare body og strømpis på han)

VI OGSÅ[:)] 

ORIGINAL: mrsdior

jeg vasker alt nytt på 60 grader jeg[;)]

me too. Men det er vel egentlig for eg alltid vaske alle klea hans på 60 grader. Treng vel ikkje det. Men har berre blitt sånn siden eg starta med det..

ORIGINAL: Nates Mamma

det gjør jeg, for tøy er innsatt med kjemikalier når det er nytt[;)]men ofte vasker jeg bare på økoprogram-sånn 30minutters skylle-greie....

Samme her [:)] Iallefall hvis det er flere plagg. Er det bare ett eller to går det i vasken sammen med skittentøyet.

Back
Topp