Mer om kakepynt

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
I hvilke butikk kan jeg kjøpe konditorfargene til kakas. Er så god til å planlegge og må ha de til neste helg[:)]

I oslo/akershus eller evnt en kjede?

Jeg kjøpte farge pasta gjennom Dam hobby bokklubben min,
men jeg er ganske sikker på at samme farge pastaen selges gjennom panduro hobby [:D]
Det er det beste jeg noen gang har prøvd, og varer i en halv evighet! [;)]

de beste konditor fargene jeg har kjøpt er faktisk i sverige, får en mer klar farge enn de jeg har prøvd her..[:)]

ORIGINAL: Liana sin mamma

de beste konditor fargene jeg har kjøpt er faktisk i sverige, får en mer klar farge enn de jeg har prøvd her..[:)]

Hm, vet du om man får tak i blått der?

[:)]jepp, jeg har kjøpt blått der og det var en nyyyydelig farge, synd jeg ikke vet hvor det ligger etter flytting for da hadde jeg kunne sendt det til deg så du hadde fått til dåpen...[8|][:)]

ORIGINAL: Toyah

Du får blå på apoteket, fargene de har der er mye bedre enn de på butikken[:)] Lykke til med dåpen [:D] 

[:)]jepp, jeg har kjøpt blått der og det var en nyyyydelig farge, synd jeg ikke vet hvor det ligger etter flytting for da hadde jeg kunne sendt det til deg så du hadde fått til dåpen...[8|][:)]

Takker for omtanken[:)]

ORIGINAL: June_Helen

ORIGINAL: Toyah

Du får blå på apoteket, fargene de har der er mye bedre enn de på butikken[:)] Lykke til med dåpen [:D] 

Løper på apoteket i morgen. Takk for hjelpa[:D]

Back
Topp