Mer og mer liv :)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Begynner å kjenne mer og mer liv i magen. Og det er så kos, men skikkelig merkelig å egentlig. Kjenner det og litt mer hver dag nå og, og godt er det :) OUL på tirsdag, så blir spennende å se hva det blir....og om det er en el to som gjemmer seg inni hulen. ;)

Er så artig og kjenne liv :) får liksom bekreftet vær dag at det er noen der inne :) viss jeg sitter me fotene bøyd og det presser på magen så kommer lille helt frem i magen og sparker,det er ikke behagelig,fant ut at lille ikke liker at jeg sitter slik ;) 11dager til OUL her :) men som du sa tiligere,det går fort,og det gjør det faktisk :)

Deilig å kjenne liv:)
Kjennte jeg ble litt nervøs for et par dager siden da jeg ikke kjennte liv etter å ha kjennt det en stund.

Men de har kjent liv flere ganger de siste 2 dagene:) :) :)

Oul på tirsdag her også, kjenner jeg er ganske nervøs om alt er som det skal..

Jaaaaa.....syns det er kjempekos å kjenne det røre på seg i magen. I går kveld/natt da jeg og sambo la oss. Så la han hånda på magen, og ble tydeligvis litt trangt til gullet. Og da mente han at han kjente det sparket....gøy det og da :)

Ja,det er kos :)
Lille her blir litt irritert når jeg ligger på sida har jeg funnet ut. Spreller litt mer da ;)

Når er det vi må følge med at vi kjenner liv hver dag?

Koselig å kjenne liv da :)

Ja nå hender det seg at han leker sirkus i magen, men er og noen dager han er veldig rolig å :) Det er veldig godt å kjenne liv :) Man pleier vel å kjenne det sånn mellom 18-20uker...kanskje litt senere for noen. Men det er forskjell fra person til person, og om man er førstegans gravid ell fleregangs gravid.

Jeg er 2.gangsfødende i uke 20 nå, men kjenner fortsatt ikke noe
tydelige tegn til liv enda.. Det skal jo sies at jeg er litt godt polstra da:)
jordmor sa at i uke 22-24 så ville jeg kjenne mer liv, og at det kjentes
hver dag. Husker ikke åssen det var forrige svangerskap..

Back
Topp