Mer murringer etter MA?

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Dere som har hatt medisinsk abort, hvordan var den første syklusen etterpå?

Vanligvis får jeg ikke mensmurringer før den dagen jeg får mensen, tidligst dagen før. Nå har jeg hatt murringer i 6 dager allerede, og venter ikke mens før om 4 dager.

Hadde en relativt ukomplisert abort. Testet negativt etter 2 uker og tror jeg hadde eggløsning også rundt den tiden.

Håper selvfølgelig murringene kommer av ny graviditet, men redd det bare er vanlig med mer murring i tiden etter en abort. At kroppen bare tuller med meg.

Deres erfaringer? :shy:
 
Den første syklusen etterpå hadde jeg mer murirnger og generelt masse symptomer som kunne linkes til svangerskap. Vet at det er vanlig i 1 eller flere av de første syklusen etter man har mistet.
Kroppen din er nok snart i rute og klar for et nytt svngerskap ❤️
 
Den første syklusen etterpå hadde jeg mer murirnger og generelt masse symptomer som kunne linkes til svangerskap. Vet at det er vanlig i 1 eller flere av de første syklusen etter man har mistet.
Kroppen din er nok snart i rute og klar for et nytt svngerskap ❤️

Ja, jeg må nok bare belage meg på at det ikke er noen ny spire her enda :( Men man blir jo så utålmodig når man var gravid og plutselig ikke er det lenger..

Takk, håper det :Heartred
 
Ja, jeg må nok bare belage meg på at det ikke er noen ny spire her enda :( Men man blir jo så utålmodig når man var gravid og plutselig ikke er det lenger..

Takk, håper det :Heartred

Skjønner godt følelsen ❤️
 
Hei!
Jeg har også murringer, ligner ikke på mensensmerter liksom, bare rare murringen, litt vanskelig å beskrive, men det styres og ordnes nedi der:p
Fikk første mens etter MA forrige tirsdag, og har fortsatt litt friskt blod, veldig ulikt meg da jeg vanligvis pleier å ha mensen i 4 dager, men det betyr vel bare at kroppen rydder opp og gjøre seg klar for neste runde :)
 
Hei!
Jeg har også murringer, ligner ikke på mensensmerter liksom, bare rare murringen, litt vanskelig å beskrive, men det styres og ordnes nedi der:p
Fikk første mens etter MA forrige tirsdag, og har fortsatt litt friskt blod, veldig ulikt meg da jeg vanligvis pleier å ha mensen i 4 dager, men det betyr vel bare at kroppen rydder opp og gjøre seg klar for neste runde :)

Takk for svar. Her kjennes det ut som sånn jeg opplever menssmerter, i dag hadde jeg på bind på jobb fordi det føltes som mensen skulle komme :wacky:

Hvor lang tid tok det før du fikk første mens? Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde eggløsning rundt 16/17 november, så om det ikke er noen ny spire håper jeg mensen kommer når den «skal» ihvertfall :p
 
Ja, det er litt vanskelig å tolke kroppen etter alt den har vært igjennom, men jeg tenker at murringer iallefall er et godt tegn på at det skjer no:)
Fikk mensen 3 uker og 5 dager etter utskraping. Jeg håper bare ikke syklusen er blitt helt på bærtur og at jeg får eggløsning som jeg pleier, selvom mensen denne perioden har vært veldig lang! :)
Spennende å se for deg, krysser fingrene for at den sitter fort som fy for oss begge:)
 
Ja, det er litt vanskelig å tolke kroppen etter alt den har vært igjennom, men jeg tenker at murringer iallefall er et godt tegn på at det skjer no:)
Fikk mensen 3 uker og 5 dager etter utskraping. Jeg håper bare ikke syklusen er blitt helt på bærtur og at jeg får eggløsning som jeg pleier, selvom mensen denne perioden har vært veldig lang! :)
Spennende å se for deg, krysser fingrene for at den sitter fort som fy for oss begge:)

3 uker og 5 dager ja, det er bra! Der er jeg i dag, og det murrer godt nedi der. Hører jo om de som må gå i både 7 og 8 uker før mensen dukker opp, håper ikke jeg er en av de :eek:

Jaa, det håper jeg også! Håper spira sitter før jul :rolleyes: Lengter..
 
3 uker og 5 dager ja, det er bra! Der er jeg i dag, og det murrer godt nedi der. Hører jo om de som må gå i både 7 og 8 uker før mensen dukker opp, håper ikke jeg er en av de :eek:

Det har gått 6 uker til meg nå, og fortsatt ingen mens. Så det er nok veldig individuelt. Håper det går raskere for deg :)
 
Mensen kom etter 4 uker og 3 dager, bare 2 dager senere enn vanlig :)

Etter å ha hørt så mye om kraftig mensen etter MA, så var jeg veldig forberedt på det. Men syns nesten den var mildere og «lettere» enn vanlig, i tillegg kortere. Skjønner ingenting :hilarious:
 
Mensen kom etter 4 uker og 3 dager, bare 2 dager senere enn vanlig :)

Etter å ha hørt så mye om kraftig mensen etter MA, så var jeg veldig forberedt på det. Men syns nesten den var mildere og «lettere» enn vanlig, i tillegg kortere. Skjønner ingenting :hilarious:

Så bra mensen er her!
Hadde du utskrapning?
 
Mensen kom etter 4 uker og 3 dager, bare 2 dager senere enn vanlig :)

Etter å ha hørt så mye om kraftig mensen etter MA, så var jeg veldig forberedt på det. Men syns nesten den var mildere og «lettere» enn vanlig, i tillegg kortere. Skjønner ingenting :hilarious:
Jeg merket omtrent ikke første mensen etter MA, den andre derimot....:shifty: Bare en liten advarsel!
 
Ja, ble faktisk glad når den kom og at den ikke var så mye forsinka!
Nei, jeg hadde ikke utskrapning.

Ok, vet man kan få mer sparsommelig etter utskrapning. Men som jeg har skjønt er det meste normalt. Min var kraftigere, men ikke enormt stor forskjell heller, jeg hadde nok bare litt rester som kom sammen med første mens.
Krysser fingrene for ei spire etter denne menstruasjonen ❤️
 
Ok, vet man kan få mer sparsommelig etter utskrapning. Men som jeg har skjønt er det meste normalt. Min var kraftigere, men ikke enormt stor forskjell heller, jeg hadde nok bare litt rester som kom sammen med første mens.
Krysser fingrene for ei spire etter denne menstruasjonen ❤️

Ja, det meste er sikkert normalt ja :p Det som er normalt for én person er unormalt for en annen, så ikke lett å vite.

Krysser fingrene jeg også, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at det kan ta tid.. :Heartred
 
Back
Topp