Mer melk i ene puppen

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Jeg har mest melk i venstre pupp, det var også den puppen råmelka kom fra i svangerskapet.
Det er nok melk i "lillepuppen", men i den andre tror jeg det er en del mer av den tynne melka, da bæsjen ofte er litt grønnlig om han har spist mest fra den.
Igår spiste lille puppene mine tom, type ikke en dråpe kom ut ved pumpa når han sovna... Våkna såklart med tidenes spreng nå da :p.
Noen tips til å få puppene mer jevne? Kun pumpe lillepuppen fram til det endrer seg? Tenker etterspørsel-tilbud osv...

Jeg har mest melk i venstre pupp, det var også den puppen råmelka kom fra i svangerskapet.
Det er nok melk i "lillepuppen", men i den andre tror jeg det er en del mer av den tynne melka, da bæsjen ofte er litt grønnlig om han har spist mest fra den.
Igår spiste lille puppene mine tom, type ikke en dråpe kom ut ved pumpa når han sovna... Våkna såklart med tidenes spreng nå da :p.
Noen tips til å få puppene mer jevne? Kun pumpe lillepuppen fram til det endrer seg? Tenker etterspørsel-tilbud osv...
Samme her, liten høyre og stor venstre, jevnet det ut med å gi mest fra den lille og pumpe der i tillegg, gjorde det i fem-seks dager så var det bedre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stor høyre og liten venstre :) tror nok om babyen trenger mer, får vi bare noen økedøgn tenker jeg :)

Samme her, liten høyre og stor venstre, jevnet det ut med å gi mest fra den lille og pumpe der i tillegg, gjorde det i fem-seks dager så var det bedre :)

Fikk du mye spreng i den store da? Jeg har ikke latt ham spise fra den store idag, sovna etter han hadde spist seg mett fra den lille, men har spreng i den store og en del "klumper"... Har håndmelka litt og det renner jo ut en del når han dier fra det andre brystet, men hjelper liksom ikke...

Jeg tror jeg og har mer i den venstre, men er ingen stor forskjell. Det eneste jeg merker er at jeg får fortere spreng i den og at den lekker når han dier fra den andre.
Jeg ville ha lagt han mest til lillepupen for å øke litt på den :)

Fikk du mye spreng i den store da? Jeg har ikke latt ham spise fra den store idag, sovna etter han hadde spist seg mett fra den lille, men har spreng i den store og en del "klumper"... Har håndmelka litt og det renner jo ut en del når han dier fra det andre brystet, men hjelper liksom ikke...
Jeg får sjelden spreng uansett, men når jeg kjente det la jeg han til på det brystet. Ser på amme-appen min fra jeg drev med det at jeg ammet ca fire ganger på lille og en på store, fire og en osv :)

Jeg har mer i venstre men gutten får det som kosepupp. Melka han får som måltid pumper jeg ut, prøver å pumpe mer fra lille høyre pupp men det gjør ikke noe stor forskjell.

Jeg har mest spreng i høyrepuppen, men ammeinnlegget er alltid gjennomvått på venstre og ikke høyre :P Så har nok en lekasje på venstrepupp

Back
Topp