Mer magevondt med tvillinger?

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Noen som har prøvd begge deler før?
Tenker det er naturlig at livmora skal utvide seg raskere, mem har siste dagene hatt litt sånn vondt som kommer å går i tak på en måte.. må stoppe litt opp når det er på det verste og puste meg gjennom.. etter noen sekunder er det over.

Har to barn fra før men de er 9 og 10 år,så kan ikke huske det var så vondt da..

Sniker da jeg har prøvd begge deler, og ja, mye mer ligamentsmerter med tvillingene enn med enlingene.

Sniker da jeg har prøvd begge deler, og ja, mye mer ligamentsmerter med tvillingene enn med enlingene.
Phu, takk for svar. Da puster jeg litt lettere ut.. tenkte dette hørtes logisk ut,men det er jo liksom HELE tiden.. slitsomt faktisk.

Phu, takk for svar. Da puster jeg litt lettere ut.. tenkte dette hørtes logisk ut,men det er jo liksom HELE tiden.. slitsomt faktisk.
Livmoren vokser jo mye fortere når det er to der inne. Husker jeg hadde så sterke smerter at jeg ikke kunne bevege meg.. Pågikk i over 1 t. Var nær ved å ringe amk den ene gangen .. Men i følge jm var det "bare" livmoren som strakk seg. :p

Back
Topp