Mer liv

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hva skal til for at vi skal få litt mere liv her inne?:)
 
Den som visste det.

Flere aktive? det er folk innom her. Men som ikke starter tråder. Og når det ikke er noe nytt går de bare videre.
 
Men folk er jo ikke så flinke til å svare på tråder heller da..
Syns det er vanskelig jeg også. Er mye innom her. Prøver å svare på trådene til andre, men er ikke så flink til å starte nye tråder...
 
Denne uken skal jeg gjøre en test

Jeg skal starte minst en ny tråd hver dag

Noen dager åpent, noen dager skjult.

Spent på om det hjelper. :)
 
Hehe la oss se om vi klarer å få opp aktiviteten her.
 
Hadde vært supert:p jeg må sjøl prøve å bli flinkere. Har jo ikke klart å komme meg inn på skjult en gang:facepalm: og det er jo for dårlig....
 
Skjønner ikke hva som må til for å bli en del av det skjulte forumet, men jeg kan også prøve å være litt mer aktiv her inne.
 
Syns faktisk det har blitt bedre denå siste uka (dagene) :) var en periode det aldri ble skrevet noe nytt. Jeg like skyldig som andre. Kjekt at det er litt aktivitet igjen :)
 
Jeg syns hvertfall det var kjekt at det var et terminforum med litt aktivitet her :)
 
Koselig med flere, nye folk da :)
 
Helt supert, kanskje det er håp om at vi får opp aktiviteten igjen:D
 
Vi kan i alle fall prøve
 
Jeg ser at jeg er her inne i perioder. Nå for tiden er det travelt på jobb, og da glemmer jeg bv litt ut, men skal prøve å bli flinkere[emoji6] Trives veldig godt her inne, er bare litt dårlig til å komme på hva jeg skal skrive[emoji12]
 
Back
Topp