Mer liv?!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg må innrømme at jeg begynner å like dette nye forumet bare bedre og bedre!
Har ennå ikke blitt fortrolig med alt, men det kommer seg!
Tror nok det er flere som føler som meg, for aktiviteten har tatt seg bra opp de siste dagene! Hurra!!emoticon
Så fortsett å kjøre på jenter! Er så trist når det er stille her inne....

Ha en superduper mandag alle sammen!!

ja er bra det begynner å ta seg litt oppigjen her inne for det er kjedlig når det er så stille :S
ha en fin dag alle sammen :)

Ja, begynner og skjønne litt mer her for hver dag!!

Men sliter fortsatt med og lese hele innlegg her.. halve innleggene blir borte.. men kommer seg vel det også!!! 

Ha en strålende dag, damer!!!! :D

Ja,det begynner å komme seg. Er vel en vanesak tenker eg. Syntes ikke det er så ille eg heller nå når eg er blitt litt mer vant til det emoticon

Begynner å skjønne mere jeg også igjen..

furtet en liten periode når det var helt nytt pluss at alt var jo super tregt...

Alt er en vanesak!!!!!
Ha en god mandag jenter!

jepp, etter å holdt meg borte en god stund så kommer jeg tilbake :) det begynner å bli bedre og bedre!

nå savnes bare avataren, den nyeste signaturen og irriterer meg over at det er vanskelig å få smileys. det skal gå.

hekkan så mye husarbeid jeg har fått gjort mens BV har blitt ny emoticon

minime2010 skrev:
Ja,det begynner å komme seg. Er vel en vanesak tenker eg. Syntes ikke det er så ille eg heller nå når eg er blitt litt mer vant til det emoticon

Så enig så enig :)

~DenKulesteMagen~ skrev:
jepp, etter å holdt meg borte en god stund så kommer jeg tilbake :) det begynner å bli bedre og bedre!

nå savnes bare avataren, den nyeste signaturen og irriterer meg over at det er vanskelig å få smileys. det skal gå.

hekkan så mye husarbeid jeg har fått gjort mens BV har blitt ny emoticon

Deilig å se nicket ditt igjen jaffalemoticon
Jeg liker det nye bedre og bedre jeg.. Så snart er vi nok like aktive som før, om ikke meremoticon

Back
Topp