Solosupah Glad i forumet 9 Sep 2019 #1 Er det flere enn meg som har hatt mer leamus diverse steder på kroppen som gravid? Her er det ekstra mye iling/leamus på fremside lår.
Er det flere enn meg som har hatt mer leamus diverse steder på kroppen som gravid? Her er det ekstra mye iling/leamus på fremside lår.
Toffifee Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januarlykke 2020 Februarbarna 2020 Maiskolbene 2023 :-) 9 Sep 2019 #2 Ja, jeg har det Hadde det sist svangerskap også! Merkelige greier
Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Mailykke 2018 Sommerfuglene Februarbarna 2020 9 Sep 2019 #3 Ja har det i perioder nå og hadde det i av og på perioder sist svangerskap. Samme som muskelkramper av og på, veldig ubehagelig.
Ja har det i perioder nå og hadde det i av og på perioder sist svangerskap. Samme som muskelkramper av og på, veldig ubehagelig.
Allyy Glad i forumet Februarbarna 2020 Påskeliljene 2022 ❤️ Søvnløs i september 2025 9 Sep 2019 #4 Ja vet du hva, jeg hadde masse av det i 3 dager i strekk for et par uker siden, og skjønte ikke hvorfor jeg plutselig hadde det!
Ja vet du hva, jeg hadde masse av det i 3 dager i strekk for et par uker siden, og skjønte ikke hvorfor jeg plutselig hadde det!
Mamma x 2 jenter Betatt av forumet 9 Sep 2019 #5 Haha, jeg har også hatt mer av det Morsomt hva som forekommer under svangerskap
H Håperpåtre Flørter med forumet 18 Sep 2019 #7 Masse leamus her også, særlig over det venstre øyet. Dirrer skikkelig i øyebrynet
tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020 19 Sep 2019 #8 Ja! Tror det har noe kobling med kramper også, i hvert fall synes jeg begge deler blir bedre av magnesiumtilskudd.
Ja! Tror det har noe kobling med kramper også, i hvert fall synes jeg begge deler blir bedre av magnesiumtilskudd.
Bruspulver Forelsket i forumet 19 Sep 2019 #9 Nei, kan egentlig ikke si jeg har hatt mer av det. Eller de første ukene dirret det en del i kjønnsleppene Ikke merket noe ekstra på lenge...
Nei, kan egentlig ikke si jeg har hatt mer av det. Eller de første ukene dirret det en del i kjønnsleppene Ikke merket noe ekstra på lenge...