Mer kvalm :(

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Plutselig etter noen uker med lite kvalme kom den tilbake for fullt og nesten verre en før :( er uke 12+6 så trodde jeg skulle være ferdig med den biten nå... Husker jeg hadde en sånn perioder med de to andre at det ble litt verre før den forsvant helt, håper det "bare" er det og at den forsvinner fort igjen... Er ikke noe kjekt å gå å kaste opp å være ubrukelig hele dagen...

huff, føler med deg :-/ er 14 + 3 og kaster fortsatt opp, men føler meg bedre og fungerer. Håper det går over for deg snart :-)

Akkurat slik har jeg det nå å, var 100% bra i jula, så plutselig slo den til for fullt ett par dager før nyttår, og er fremdeles der.
Forferdelig irriterende.
Men vi får satse på det er siste krampetrekning, før vi blir bedre alle mann. :) vi er jo gjennom det værste kvalmegreiene heldigvis.

Jeg har vært nesten helt bra hele jula, men i dag kom kvalmen sigende igjen. Jeg tror det er fordi jeg har slappet av i jula, mens i dag er det tilbake til hverdag og full jobb. Jeg har sovet dårlig i natt og er veldig trøtt og sliten, håper kvalmen letter igjen når jeg får innstilt meg på hverdag.

å stakar deg:/ føler med deg!! jeg kastet opp inn i det nye året og har vert kvalm siden uke 6. er nå uke 11+2. fortsatt kvalm, men holder det sånn någenlunde stabilt med Afipran kvalmestillende:) lykke til og håper det snart går over for oss alle:)

jeg er fortsatt kvalm... :(
ble litt bedre rett før jul, men så kom det tilbake i romjula...

jeg hadde håpa på å tilbake i jobb i dag, men jeg snudde omtrent bare i døra... :/

Her kom den tilbake enda verre enn tidligere i dag :( Er 12+2 i dag. Å så dårlig, har holdt sofaen i heile ettermiddag og kveld :(

En ting er å spy og være kvalm, forrige svangerskap spydde jeg hver dag, men da var jeg kvalm i 5 minutt, kasta opp og like god. Nå kaster jeg ikke opp, jeg går bare og ulmer og er kvalm hele dagen, fungerer elendig på jobb og føler meg egentlig fint lite virksom.. Men.. det må vel være verdt det.. :)

God bedring til oss alle! :)

En ting er å spy og være kvalm, forrige svangerskap spydde jeg hver dag, men da var jeg kvalm i 5 minutt, kasta opp og like god. Nå kaster jeg ikke opp, jeg går bare og ulmer og er kvalm hele dagen, fungerer elendig på jobb og føler meg egentlig fint lite virksom.. Men.. det må vel være verdt det.. :)

God bedring til oss alle! :)

samme her! føler meg skikkelig "dagen-derpå" hver dag,noen dager verre enn andre...men får ingenting opp,så blir gående slik! var litt snar med å skryte på meg den gode formen tidlig i svangerskapet,for den er absolutt ikke god! :p
men,det må da gi seg en dag,og det er absolutt verdt det! :)

Er sånn her å.. Trodde virkelig at kvalmen hadde gidd seg, men i dag kom den som kastet på meg igjen. Spydd flere ganger. Så i dag har det vært sofa og pledd. Har fått sovet en del, og det hjelper på.

Back
Topp