Mer kvalm i uke 9

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Åhhh, trodde en liten stund at kvalmen skulle bli bedre og/eller avta når jeg kom til uke 9 jeg. Men neida, nå er det verre enn det har vært før :( brekker meg så snart jeg er bittebittebittelitt sulten, og det er skikkelig irriterende. Spesielt om morgenen! Så har jeg en søster som gjer e bruker 1-2 timer på badet om morgenen. Gudene vet hvorfor, men fy søren så irriterende :( sikker på at oppkastwt er rett rundt hjørnet!

Huff. Hater denne kvalmen :-( Hadde den ikke i det hele tatt forrige svangerskap. Jeg prøver å spise hver andre time.

Sniker, er i dag 13+3, og har kastet opp flere ganger enn jeg har gjort de andre seks ukene med kvalme :( må bare ta slutt snart. Hodepine har jeg og :(

den er no herk! Jeg er skikkelig pingletemed kvalmen, så jeg er veldig usikker på åssen det blir med jobbing fremover! Er mange lukter som gjør meg uvel, så jeg gruer meg til måltider i barnehagen alt, og bæsjebleier! En ting å skifte på min egen, men andres drittbleier er litt værre nå...hehe :P Samtidig vil jeg gjerne jobbe, for det er kjedelig å bare gå hjemme, og dagene blir så lange :(

Back
Topp