mer kvalm enn noensinne :(

Caymaz

Forelsket i forumet
Jeg blir bare mer og mer kvalm for hver dag nesten.
I dag er det skikkelig som om jeg er sjøsyk.....HELE tiden....har ikke fått et minutts pause engang. Har bare blitt værre for hver dag.

Jeg har enda ikke kastet opp noenting, men er bare skikkelig kvalm. Får det liksom ikke ut, og blir aldri bedre. Sover skikkelig dårlig om natta, og får ikke i meg noe særlig mat. Men det jeg får i meg klarer jeg jo å holde på, og får i meg vitaminene mine.

Bare så utrolig lei av dette, og tiden går såååååå saaaaaakte :(

Måtte bare klage litt å få det ut :P Det er absolutt verdt det :)

Usja... Det er jo slettes ikke noe kjekt å høre! Men håper du sover søtt i sengen din nå, å at du våkner uthvilt når det er morgen uten kvalme!

Kjøp deg sånne sea-band (mot sjøsyke), jeg er helt avhengig av mine og har gått fra kjempekvalm til bare litt småuggen etter jeg tok de i bruk :))

jeg er også mye kvalm, og kjøpte meg seaband. Men på meg hjelper de ingenting, eneste de gjør er å hindre blodtilførselen til hendene, slik at fingrene mine hovner opp:S

Det er kjempeviktig å prøve å få i seg mat selv om en er kvalm. Spise lite, men ofte, og ta det rolig når du spiser. Det kan hjelpe på kvalmen. Er skikkelig kvalm selv, og var det med første også. Eneste som hjalp var å spise grønne epler, også tvang jeg i meg mat for at det ikke skulle gjøre meg mer kvalm. Kjenner nå jeg blir myyyye mer kvalm og kvalmen er mer intens om jeg ikke spiser. Men går sakte innimellom ja :/ Og ikke alt jeg orker å spise. Kjedelig med kvalme :/

Huff det er ikke kjekt :(
Hadde det akkurat på samme måte forrige svangerskap. Helt ute av drift frem til 4-5 på ettermiddagen. Prøv å ha marie kjeks på nattbordet å spis det saaakte når du våkner, mens du fortsatt ligger i senga. Det funka litt for meg ihvertfall, kanskje verdt et forsøk :-)
Håper kvalmen gir seg snart :-)

takk for svar. får prøve å kjøpe et sånt sea-band :)

jeg får i meg mat og spyr ikke...er bare at jeg er konstant kvalm. Har ikke sjans til å jobbe sånn jeg er....vil bare at det skal gå over så jeg kan gå på jobb og tiden ikke skal gå så sakte :(

Prøv Å ringe legevakten å hør om det er mulig å få noe kvalme stillende..? Er ikke noe særlig å gå hjemme nei,kjedelig uten side stykke

Usj, I know the feeling! Har vært i bedre form de siste dagene nå, men det kom tilbake med et brak i dag. Et kvarter før vi skulle dra til London i dag, måtte jeg bare si til mannen min at det ikke gikk. Surt..det var den kjærsteferien med barnefri. Håper vi får igjen pengene... Kanskje du kan prøve akupunktur? Det hjalp for meg, men nå er det kommet litt tilbake. Men jeg kjenner jeg blir kvalm når jeg blir trøtt også. :(

jeg skal til legen i morgen tidlig uansett, så snakker med han da. Blir liksom litt bedre akkurat mens jeg spiser....hjelper litt med gresk salat som jeg har litt salt på. Ellers er det lite som funker. Ser nok ut som det går mot en ny sykemelding. Får se hva legen sier. Jeg har ikke lyst til å ta noe tabletter egentlig.

Back
Topp