Mer hormonelle?

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Har dere merket noe til hormonene ennå? Gråter mer e.l?

Selv har jeg skikkelig humørsvingninger! Blir nesten sliten selv [emoji28] Og bråsint, for ingenting! Stakkar sambo ;)

Er en smule hormonell her, ja. Begynte å grine i går fordi vi ikke hadde ostepop i godteskuffen. Det hører med til historien at ingen her i huset liker ostepop, så det burde ikke komme som noen overraskelse at det ikke lå på lur... Min kjære mann har handlet ostepop i dag da, men nå har jeg ikke lyst på...

Er en smule hormonell her, ja. Begynte å grine i går fordi vi ikke hadde ostepop i godteskuffen. Det hører med til historien at ingen her i huset liker ostepop, så det burde ikke komme som noen overraskelse at det ikke lå på lur... Min kjære mann har handlet ostepop i dag da, men nå har jeg ikke lyst på...

Du har en oppmerksom og snill mann da :)

Eg er ganske så hormonell til vanlig så har ikkje merka no unormalt enno [emoji28]

Skulle til å spør om det samme[emoji85] her er det skikkelig ille, og de minste ting kan føles som verdens undergang[emoji15] skikkelig slitsomt, og føler jeg har null kontroll over følelser eller tanker[emoji53][emoji85]

Merker det godt ja! Ekstremt lettrørt og blir ganske så rask irritert[emoji12] har en jobb hvor tålmodighet er en dyd, så er spent på hvordan dette blir fremover[emoji23][emoji23]

Griner av ALT. Allerede. Fader as :( det var LOVLIG slitsomt sist, kunne hulke i en halvtime over at paraplystativet var flyttet på eller fordi jeg mistet et sokkepar ned trappa...

Merker det godt her også; blir lett irritert, særlig på min snille og tålmodige samboer, men også veldig lettrørt og lykkelig.

Gråten er nok det eneste (håper jeg) her :-/ oog det er mer enn nok :-P

Det første som fikk meg til å tenke at jeg virkelig var gravid var at jeg begynte og gråte fordi samboer ikke sa god natt på en hyggelig nok måte... :knegg:hehe. Mye tårer for det meste her i huset. Jeg gråter lett til vanlig også, men ikke så mye som nå.

Hehe, det er så mange gøye ting man sier når man tenker gjennom det! :p Vi damer altså... Jeg er også vanligvis ganske lettrørt, så klarer ikke helt å skille graviditet og pms :p

Back
Topp