Mer hjemmestrikket til snuppa

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Nå har visst mormoren min også kastet seg igang med å strikke til Ida :)
Så hun skal ihvertfall ikke fryse så mye til vinteren :)
ImageUploadedByBV Forum1366227094.017441.jpg

Skulle gjerne strikket selv, men kan ikke :(
Så da er det kjekt at de andre strikker :) Det blir fine minner for henne å ta vare på til sine barn ❤

Så nyyyydelig!! :) Kjenner jeg blir litt misunnelig, det er så kjekt med slike ting! ;)

Ja jeg er ganske overveldet av det hele! Ingen av de to andre som fikk noe hjemmestrikket! Men Marcus fikk hjemmestrikket Marius-genser med lue av oldemor (min mormor som har strikket det på bildet over), til 7-årsdagen sin :) Kjempekoselig :)

Mormor (altså kommende oldemor) strikker babyteppe, og mamma strikker hentesett :) så koselig! Jeg tenkte jeg skulle hekle noen babysokker, bare for å begynne i det små. Er litt rusten :p

Heldig. Min mor er strikkegal... hehe, hun har allerede strikket 3 sett til lillegutt. Å skal strikke iallfall 1 genser og 1 heldress til.
Har ikke fått det enda så kan ikke legge ut bilder.

Jeg har ingen andre som strikker så her må jeg trå til selv. Holder på med en guttebunad til søskenbarnet mitt sin sønn så skal jeg gå igang med hentesettet etterpå. Men vet ikke helt hva jeg skal strikke, tar gjerne imot tips!! :)

Kjempe fint teppe :):)

Åå, fiiint :)
Skulle ønske jeg også kunne strikke, for jeg syns det er så fint til babyer! Men håper noen i min familie hiver seg rundt :)

Back
Topp