Mer energi?

Mamma_90

Flørter med forumet
Er nå en uke til termin og jeg går å rydder og vasker hele dagen. Til alle andres fortvilelse blir det mye mas om at de må rydde opp etter seg eller hjelpe til, men de mener jo selvsagt at det er unødvendig det som skal gjøres [emoji23] kleskurvene er tomme og alt av oppvask blir tatt med engang. Håper nesten det vedvarer [emoji4] har følt meg i dårlig form i evigheter føles det ut som, men plutselig kom litt overskudd min vei og har kunnet funnet på mer med barna. Jeg og eldste har vært på kino og hele familien har vært på diverse både innendørs og utendørs aktiviteter den siste uken. Imorgen tar vi inn på hotell en natt med inngang til badeland. Så håper ikke fødselen starter i natt eller menst vi er vekkreist da turen til sykehuset da blir lenger. Selv om formen er bedre, kjennes det likevel godt på kroppen at den er sliten og har spesielt blitt mer vondt i korsryggen, så det setter jo litt begrensninger på aktivitetsnivået [emoji12] flere som har det sånn nå i innspurten?

Selv føler jeg at energinivået er ganske likt som det har vært de siste mnd. Hvis jeg prøver meg på litt husarbeid blir jeg fort sliten i ryggen, men ellers er jeg nokså opplagt og har sovet godt hele svangerskapet. Har termin i dag [emoji1348]

Jeg føler meg også bedre nå enn før. Har vært stort sett sengeliggende hele svangerskapet, men nå er jeg rastløs og har myyyye mer ork. Jeg var ute og sykla 8 kilometer med hunden og ungene da jeg var 38+0, og kunne nok klart det i dag også (39+3) ;-)
Men sånn innimellom kan jeg likevel bli bråsliten ig uvell, så det er vel kroppen som sier fra at jeg ikke skal overdrive :-P

Her går det skikkelig opp og ned! Den ene dagen er jeg skikkelig produktiv og holder på å klikke hvis jeg ser en smule på gulvet eller støv i hyller. Mens dagen etter er jeg helt utslitt og bare ligger og sløver!

Jeg hadde mer energi ca 2 uker før fødsel, veldig deilig nå å ha vasket det meste og ryddig hus med en nyfødt og 2 storesøsken i hus :p

Jeg fikk det dagen før fødsel og det var så mye energi at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av all energien, rett og slett ubehagelig. Kunne sikkert ha løpt maraton:p

Back
Topp