Mer eller mindre sexlyst enn før??

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Jeg er i uke 24, har egentlig ikke lyst i det hele tatt pga form, mage og generelt lite lysten.
Samboeren min blir veldig sjokkert og lurte på om det betydde et halvt år uten sex, det klarer ikke jeg osv...
Med sånne reaksjoner får jeg enda mindre lyst.....!

Mindre lyst her og desverre. Men får jo til med jevne mellomrom. Iallefall 1-2 ganger i uka. Det er nok til at gubben ikke klager alt for mye hehe

Jeg er i uke 24, har egentlig ikke lyst i det hele tatt pga form, mage og generelt lite lysten.
Samboeren min blir veldig sjokkert og lurte på om det betydde et halvt år uten sex, det klarer ikke jeg osv...
Da hadde jeg blitt trassig og drittunge. Så skjønner deg godt...

Det var lite forståelsenfult sagt synes jeg. Han mener nok at det å ikke ha sex med deg er kjipt fordi det er bra, men skikkelig klønete sagt. I forrige svangerskap tror jeg vi hadde sex en gang. Men det er mange andre måter å være intime på. Å sitte i armkroken feks:)

Ganske likt.. men ikke like gira som vanlig. Mannen derimot er litt mer gira en vanlig. Hehe. :-)

Endelig har lysten kommet tilbake og alt gubben gjør er pirrende om dagen hehe... morgen middag og kveld....

sniker fra Juni, mye mindre lyst her, tror vi har hatt sex 2 ganger til nå, forige svangerskap hadde vi vel sex 3 ganger totalt, og da klaget han, og ja,,, en klagende man er jo sååå tennende,,, hjalp jo ikke litt akkurat...

Back
Topp