Mer eller mindre sex?

Siska

Andre møte med forumet
Her er mannen klar minst en gang for dagen, men jeg er så uinteressert som det går an å bli:( Lysten er bare helt borte, og skrekken for at det skulle gå galt denne graviditeten også har vel ikke akkurat hjulpet. Jeg prøver å få det til hvertfall en gang i uka, men strever ;) Før hadde vi sex stort sett hver dag, så mannen er passe fortvilet ;) Hvordan er det hos dere, forskjell på før og under graviditet?

Har aldri hatt så liten lyst som under denne graviditeten. Føler meg helt aseksuell. Samboer har plutselig fått mye større lyst enn vanlig, og prøver seg ved hver mulighet han har. Merkelige greier, for første svangerskap var stikk motsatt. Jeg var kåt som bare det, men samboer syntes det var ubehagelig når han visste at det lå et barn i magen.

Veldig mye mindre enn før graviditeten! Gikk fra omtrent daglig til en gang i uka her også. Prøver å få det til innimellom, selvom det sitter ganske så langt inne.. I tillegg har det vært en del smerter. De to siste dagene har vært fantastiske, ingen smerter, håper det varer!

Kan vel si at det er en del mindre sex her også! Trøtt og sliten + at jeg til tider føler meg helt dritt så da har søvnen blitt prioritert gitt!!:p haha. Mannen har derimot sniki seg litt til etter at jeg har fått sove litt da xD

Føler meg til tider i så elendig form, så her blir det ikke noe. Han er ikke særlig fornøyd over det, men jeg orker virkelig ikke, selv om jeg sikkert burde noen ganger... Får smerter og kynnere etterpå i tillegg.

Uff haha jeg har lyst på mer, men får det samme:p. Jeg overrumplet han etter han kom hjem fra fylla en kveld.. måtte bare.. XD

Jeg har mer lyst, vi er ganske aktive på den fronten ellers også så en hyggelig "bieffekt"

Mye det samme som før, tror ikke vi hadde orket så mye mer:p:love022

Mindre interessert! For tiden har jeg vel bare sex for at gubben ikke skal bli så alt for frustrert. Tenker det går over om noen uker når formen er bedre :-)

Vi har ikke noe valg: fått forbud mot sex :p

Vi har også fått beskjed om å ikke ha sex, så ikke noe valg. Men det plager egentlig ikke så veldig... huff!

Her har det blitt mye mindre og sist vi hadde sex kunne jeg knapt gå resten av dagen (var før lunsj) på grunn av bekken smerter! Nå tørr jeg ikke prøve igjen...

lysten er borte :( klarer ikke han at han klemmer meg eller kysser meg elle noe :/ Total avstand. blir helt motsatt når eg e gravid

MYE mindre..
Jeg har vel hatt mer eller mindre UVi siden uke 7-8 og kvalmen er intens.
Så lysten er veldig fraværende om dagen

Minimalt.. har fått blødninger 2/3 ganger, så jeg er så redd for at noe skal gå galt. Vil ikke provosere noe... stakkars mann, super frustrert :(

Back
Topp