Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er så veldig forskjellig. Jeg venter ei Jenta (fått bekreftet dette etter 2 ul) og formen min har vært på topp SÅ JEG KAN IKKE KLAGE.
Har aldri vært kvalm og kastet opp, ikke trøtt og ikke vondi i hode. Eneste jeg har hatt er mensen lignende kramper imagen som gjore noe jævlig vondt i tider. Eller har jeg hatt en stor vekt økning ;) Magen kom fort.
Så jeg er vel en av de som har vært veldig heldig. Jeg har full jobb fra 10-17.00 hver dag og lørdag 10-14.00 men klarer å være på jobben hele tiden, men så klart jeg blir jo mer sliten nå merker jeg, så jeg gleder meg til helgen nå :)
"Alle" sa det til meg og, for jeg var enda dårligere nå enn forrige svangerskap,
dermed var jente....
Men det er en skjønn gutt til inni her..
Jeg leste om en undersøkelse, der det ble "påvist" at de med mye kvalme, venter mer jenter enn gutter..
Resultatet var 51 % jenter og 49 % gutter..
Det vil jeg si er ingenting jeg da.. Men det stemmer jo da sikkert på såvidt over halvparten... [:D]
i svangerskapet mitt så var jeg nesten i toppform jeg.
hadde bare litt bekenløsning på slutten, men ellers så hadde jeg det topp jeg [:)]
men det jeg har hørt er at man blir mer dårlig hvis man venter en gutt, men men ikke vet jeg. man hører jo så mye rart om det for tiden atte [:)]
det er blitt vist at jeg bærer på en jente er nå i uke 38 og har ikke hvert kvalm en gang,faktisk så har jeg hvert veldig fin i formen hele tiden[:D] men som sagt kan det være en gutt.... vi får vente å de[:D]
jeg har fått beskjed at jeg venter jente og har vært frisk som en fisk hele tiden.. men ei venninne av meg som fikk gutt tidligere hun var knall dårlig!
Men de har visst bevist gjennom mor og barn undersøkelsen at det der med hvor dårlig du er ikke har noe med om du får gutt eller jente..
hei. Jeg har hørt at man blir dårligst når det er gutter. Egentlig tror jeg vel heller det er arv som bestemmer om du blir kvalm enn kjønn. I min familie er vi veldig kvalme i begynnelsen uansett kjønn, mens andre venninner som ikke er kvalme har mødre som ikke ble kvalme.
jeg venter antageligvis en jente. har hatt brekninger uten og kaste opp, og det kunne pluttselig komme noe uten at jeg visste om det.... men jeg har ikke gått rundt og vært kvalm og måtte kaste opp hele tiden. har vært kvalm av lukter jeg ikke tålte under svangerskapet. derimot har jeg ekstremt vondt i mage og underliv. bare den minste bevegelse er ille!!!!
Jeg har to jenter på 11 år. Har aldri følt meg så frisk og opplagt noen gang(selv om jeg fikk svangerskapsforgiftning). Nå venter jeg gutt. Var konstant kvalm i tre mnd. Men det kan jo også være at jeg var yngre og dermed sprekere som gjorde at jeg følte meg friskere med jentebabyene i magen.
Tusen takk for masse fine svar fra dere alle.....ting tar tid da jeg ikke har nett hjemme enda...men jeg kommer sterkere tilbake!! Er hvertfall fortsatt kjempekvalm..ikke noe som kan kalles morgenkvalme her hvertfall...det første jeg gjør når jeg står opp er å kaste opp og det siste jeg gjør før jeg legger meg er det samme....håper det gir seg snart......