Mer bekymret denne gangen?

Chanti93

Glad i forumet
Julilykke 2023
Er det noen andre her som er mer bekymret for å miste denne gangen? Jeg hadde en bitteliten blødning 2 dager før mensen skulle kommet og tror det er derfor jeg er så redd. Skal jo på tidlig ul om 3 uker og ser for meg ett scenario der jeg får høre at hjertet ikke slår osv.. vet ikke helt hva jeg skal Gjøre eller hvordan jeg skal takle å vente på tidlig ul..

Kjenner på samme følelsen selv, men så har jeg hatt litt blod på papiret i helgen og i dag. :-/ Men ingen ordentlig blødning. Har hatt et svangerskap utenfor livmoren før minste ble til, så er bekymret for at det skal skje igjen. Men skal til legen i morgen, så får jeg se hva som skjer. :-) Sender deg noen klemmer og krysser fingrene for at det går bra for oss begge. :-)

Kjenner på samme følelsen selv, men så har jeg hatt litt blod på papiret i helgen og i dag. :-/ Men ingen ordentlig blødning. Har hatt et svangerskap utenfor livmoren før minste ble til, så er bekymret for at det skal skje igjen. Men skal til legen i morgen, så får jeg se hva som skjer. :-) Sender deg noen klemmer og krysser fingrene for at det går bra for oss begge. :-)

Ja går håpe at alt går bra med oss og at alt er bra med spirene :) jeg skal til legen om 8 dager så får jeg høre hva som blir sagt da :) hadde ett svangerskap i fjor hvor jeg fikk toxoplasmose og måtte ta abort så kanskje det er grunnen til angsten min denne gangen :S

Samme her. Fikk pratet med jordmor på tlf i stad og det var bra. Hadde litt brun utflod for nesten 2 uker siden. Visste selv at det ikke var farlig men var godt å prate med hu.

Jeg tenker at våre tidligere erfaringer gjør at vi bekymrer oss litt mer enn før.
Hvor langt er du på vei? :-)

Jeg har to svangerskap og to flotte barn. Tenkte ikke tanken på at det kunne gå galt når jeg gikk med dem. Nå virker alt bare bra, ingen blødning, men bekymret som bare det.

Jeg er ganske bekymret denne gangen, dette er mitt sjuende svangerskap, og kun ett har gått bra, så jeg har liksom ikke oddsen med meg. Så hjerteslag 7+0, men spira tilsvarte 6+2, så jeg er ikke betrygget i det hele tatt. Er 8+5 i dag.

Back
Topp