Mer bæsj

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Er det andre som opplever litt grønnaktige bæsjebleier? Har stort sett vært gult og kornete, men siste par dagene har det i tillegg vært litt kakigrønt? Husker ikke om det var sånn med første..
 
Jeg synes det her har vært grønnlig en liten stund. Men, vi god også både tran og jern og multivitamin og spesielt jern, leste jeg, kan farge avføringen noe grønn.

Har du gitt lille noe slikt, kanskje?
 
Her har vært gult hele veien. Men vet at mine to eldste når de hadde vondt i magen ble bæsjen litt grønnlig.
 
Jeg synes det her har vært grønnlig en liten stund. Men, vi god også både tran og jern og multivitamin og spesielt jern, leste jeg, kan farge avføringen noe grønn.

Har du gitt lille noe slikt, kanskje?
Hmm, nei gir ikke noe til ham - men tar jo en del jern selv.. men om det kan gå videre via mm er jeg usikker på?
 
Her har vært gult hele veien. Men vet at mine to eldste når de hadde vondt i magen ble bæsjen litt grønnlig.
Ah, er kanskje så enkelt? Vet han promper en del, så kan kanskje være knyttet til litt slit med luft?
 
Jeg husker fra sist at den kunne være litt grønn ja... jeg ga bare mme da... men hun sleit litt med luft etc til tider
 
Ah, er kanskje så enkelt? Vet han promper en del, så kan kanskje være knyttet til litt slit med luft?
Sniker fra desember :) ved magevondt kan bæsjen fort bli grønnlig, det opplevde jeg med frøkna mi da hun var liten og strevde med luft :)
 
Sniker fra desember :) ved magevondt kan bæsjen fort bli grønnlig, det opplevde jeg med frøkna mi da hun var liten og strevde med luft :)
Ok, får prøve å hjelpe litt med evakuering av luft da ^^
 
Lykke til, håper det går over snart :)
Takker og bukker
Har fått høre at gulpingen kanskje er knyttet til luft også; men han blir så ivrig de første på takene og svelger en del luft..
 
Takker og bukker
Har fått høre at gulpingen kanskje er knyttet til luft også; men han blir så ivrig de første på takene og svelger en del luft..
Uff :( frøkna var aldri noe særlig til gulpeunge så har ikke så mye erfaring med det (fullammet til hun var 4,5mnd,delammet til 6mnd). Skal se vi får en skikkelig en denne gangen da :p de gangene hun gulpet var helst hvis hun fikk noe press på magen etter mat. Hun kunne ikke ligge over armen eller over låret mitt f.eks etter mat, da kom det i retur :)
 
Uff :( frøkna var aldri noe særlig til gulpeunge så har ikke så mye erfaring med det (fullammet til hun var 4,5mnd,delammet til 6mnd). Skal se vi får en skikkelig en denne gangen da [emoji14] de gangene hun gulpet var helst hvis hun fikk noe press på magen etter mat. Hun kunne ikke ligge over armen eller over låret mitt f.eks etter mat, da kom det i retur :)
Krysser fingrene for at du slipper det! ;)

Her er det stort sett kun idet jeg skal prøve å rape ham etter pupp; men ja, du kan jo si at det er trykk på magen da
 
Jeg mener også å huske fra sist at grønnlig bæsj gjerne hang sammen med litt magevondt. :happy119 Håper du finner ut av det.
 
Har gått tilbake til å være gult og kornete :) fremdeles en del promping da, men er bedre
 
Helt normalt. Mm-bæsj har mange farger og fasonger. En symfoni av bæsj. :P
 
Dette fikk jeg spurt "eksperten" på barsel om nå, og hun mente at grønnfargen ikke har noe med magevondt å gjøre, men heller grunnet noe du har spist.
Først er den sort (bek), så brun, og så gul. Grønn en gang i blant ettersom hva man har spist. :taunt005
 
Dette fikk jeg spurt "eksperten" på barsel om nå, og hun mente at grønnfargen ikke har noe med magevondt å gjøre, men heller grunnet noe du har spist.
Først er den sort (bek), så brun, og så gul. Grønn en gang i blant ettersom hva man har spist. :taunt005
Aaaah, kan fort være. Får være litt obs om det dukker opp igjen. Første reagerte på.løk, kan fort være det :O
 
Back
Topp