Mer amming

MTDC

Forumet er livet
VIP
Får fortsatt til ammingen, hjelper veldig med paracet og venter bare på å få salve så sårene skal gro.. Typisk nok så ringer mannen ti minutter før apoteket stenger og sier han ikke rekker det.. Så da må vi vente en dag til..

Har tydelig fått mer melk etter jeg begynte å amme, men har desverre ikke nok enda.. Cecilie er rolig og sover fra måltid til måltid, noe hun alltid har gjort.. Så hun får nok ikke mye for lite, men bleiene er litt tørre.. Fikk beskjed av hs å ikke stresse og bare ta det som det kommer i helga, så skal vi veie på mandag, og eventuelt begynne å vekke henne for mat eller gi tillegg.. Håper så veldig at melka kommer skikkelig snart.. Er for dumt at jeg hadde masse melk da jeg ikke greide å legge til pga smertene og at når jeg har klart å begynne igjen har jeg for lite:-P

Melka flommer nok snart! Du er superflink! *thumbs up* :D

Melka flommer nok snart! Du er superflink! *thumbs up* :D
Takk:-) Gjør mitt beste :-P

Måtte gi ho en flaske nå.. Er redd hun blir søvnig fordi hun spiser for lite.. Så vil jeg prøve å legge henne til annenhver time på dagen.. Tydelig at det ikke er nok enda:-(

Takk:-) Gjør mitt beste :-P

Måtte gi ho en flaske nå.. Er redd hun blir søvnig fordi hun spiser for lite.. Så vil jeg prøve å legge henne til annenhver time på dagen.. Tydelig at det ikke er nok enda:-(
Huff, det skal jo virkelig ikke gå din vei heller da! Heier på deg!

Huff, det skal jo virkelig ikke gå din vei heller da! Heier på deg!
Takk.. Tenker at det tar jo 2-3 dager å få igang melka etter fødsel og ho skal ha ganske mye mer nå, så må nok bare være tålmodig:-) Så lenge det ikke gjør vondt er jeg happy;-)

Jeg tror ikke at hun blir søvnig av lite mat! De er laget for å kunne skrike døgn i strekk for å signalisere mangel på grunnleggende behov, og jeg er sikker på at hun ville grått mye om hun var sulten, og i alle fall våknet mye oftere for mat.

Jeg tror ikke at hun blir søvnig av lite mat! De er laget for å kunne skrike døgn i strekk for å signalisere mangel på grunnleggende behov, og jeg er sikker på at hun ville grått mye om hun var sulten, og i alle fall våknet mye oftere for mat.
Mulig hun kjenner seg mett.. Men er jo ikke nok når bleiene ikke blir skikkelig våte:-P Hadde tre rimelig tørre bleier på rad, så da måtte jeg nesten gi flaske.. Får prøve å vekke henne og amme litt oftere til jeg har mer mat..

Du er så flink :) stå på!! Dette ordner seg skal du se, snart flommer det over av melk!

Du er så flink :) stå på!! Dette ordner seg skal du se, snart flommer det over av melk!
Nå som det ikke gjør så vondt lengre er jeg ihvertfall positiv til at det skal gå bra:-) Har fått sove lenge i natt for å være uthvilt til økedøgn.. Nå blir det pumpe/amming hver 2. time.. Må nesten ha mannen hjemme til å hjelpe med alt annet når jeg skal ha sånn regime, så måtte vente til i dag:-P

Back
Topp