Mer ammemas fra meg..

Takk for tips:) Aner ikke hvor nærmeste lindex er da:p men må en tur for å kjøpe innlegg til bhen om jeg ender opp med å amme på bare en og får en gigapupp og en bitteliten:p
Kan kjøpe på nett også :) de er i allefall skikkelig gode! Hehe, kanskje greit med et innlegg da ja :p
 
Kan kjøpe på nett også :) de er i allefall skikkelig gode! Hehe, kanskje greit med et innlegg da ja :p
Ikke dumt;-) Har ikke tenkt på at Lindex har nettbutikk!:p

Pc!!!;-)
 
Ikke dumt;-) Har ikke tenkt på at Lindex har nettbutikk!:p

Pc!!!;-)
Fant det ut når jeg bestilte den bodyen som var med den ene gratispakken :) var så kjekt for det var 3 for 2 på basic bodyer, så da kjøpte jeg tre, men hadde jo en gratis så fikk tre og betalte for en :p fri frakt var det også når jeg handla... Kjekt :)
 
Fant det ut når jeg bestilte den bodyen som var med den ene gratispakken :) var så kjekt for det var 3 for 2 på basic bodyer, så da kjøpte jeg tre, men hadde jo en gratis så fikk tre og betalte for en :p fri frakt var det også når jeg handla... Kjekt :)
Herlig:) Jeg kom på at jeg også kjøpte ekstra når jeg skulle ha den bodyen, men handlet i butikk.. Så nå kom jeg også på hvor nærmeste er;-) Kanskje jeg må ta med jentene på shopping når neste lønning kommer;-) Trenger nok litt klær.. Hmmm.. ;-)
 
Nedtrapping ser for øvrig ut til å fungere bra så langt.. Nede i max 90 ml mme pr måltid nå:) Fortsetter det like bra er det fullamming fra onsdag:)
 
Nedtrapping ser for øvrig ut til å fungere bra så langt.. Nede i max 90 ml mme pr måltid nå:) Fortsetter det like bra er det fullamming fra onsdag:)
Knallbra!:D
 
Japp:) Ikke blitt mange måltidene i dag, da.. Hatt skikkelig sovedag, men vil ikke vekke henne.. Blir sikkert mye pupping frem til leggetid, men hun har en flaske med 90 ml "til gode" også;-)

Ekstremt spent på hvordan det blir å bare gi 60 ml i morgen.. Blir vel som en økedag, så jeg tviler på jeg får gjort stort:p
 
Nå er det ikke lenge igjen:):):) I går ble det bare to flasker med 90 ml og i dag har det vært en flaske med 60 ml så langt:) Det begynner å bli lite tiss i bleiene, men har slått meg til ro med at ho antakelig trenger mindre mm enn mme.. Hun er jo rolig og fornøyd.. På sykehuset gikk hun opp 300 g på 3 dager og da var det nesten ikke tiss i bleiene.. Byttet bare to ganger om dagen.. Tenkte å veie henne på hs på fredag så ser vi hvor mye hun går opp til 6-ukerskontrollen tirsdag etter påske:) Spent!!

Tenk om jeg får til ammingen! Det hadde jeg aldri trodd!
 
Back
Topp