Mer amme innlegg

Lykkerus

Lykke <3
Tror eg holder på å miste melka på den eine sida :( lisja sutter å sutter i over 10 min å svelger nesten ingenting :/ å når eg pumper så må eg stille pompa nesten på Max, for å få ut 20/30ml :(

Har prøvd varme å massasje.. Funker ikke :/

Trenger tips fooooort!!

Stolt 4 barns Mor <3

Ammete eller havregrøt?

Jeg fikk en nesespray av jordmødrene på sykehuset som skulle hjelpe med flow'en. Prøv den?

Jeg fikk fortgang på melka, men kan ikke garantere at det var denne alene.

Hmmm.. Finnest D en Anna type amme te enn det som er på apoteket?? Den smakte forferdelig!

Stolt 4 barns Mor <3

Jeg fikk en nesespray av jordmødrene på sykehuset som skulle hjelpe med flow'en. Prøv den?

Jeg fikk fortgang på melka, men kan ikke garantere at det var denne alene.

Har brukt opp 2 sanne siden ho vart født :/ 3 uker i mårra! Blir dyrt i lengda :/

Stolt 4 barns Mor <3

Om du får ut 20-30 ml så har du mye mer inni der :) Bare fortsett å amme som før, så justerer det seg :) De fleste har en god og en dårlig pupp.

Tror eg holder på å miste melka på den eine sida :( lisja sutter å sutter i over 10 min å svelger nesten ingenting :/ å når eg pumper så må eg stille pompa nesten på Max, for å få ut 20/30ml :(

Har prøvd varme å massasje.. Funker ikke :/

Trenger tips fooooort!!

Stolt 4 barns Mor <3
Jeg følte det samme da min jente ble født. Følte jeg hadde lite melk i ene brystet. Det var mindre en det andre og fikk nesten ikke pumpet noe særlig. Begynte å drikke 2 kopper med kloster ammete og litt etter litt løsnet det! Nå er brystene like store men føler nok det renner litt saktere på det ene men har nok melk. Legen var ikke så giret på å gi meg nesespray..... Men synest det funker greit nå:)

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Om du får ut 20-30 ml så har du mye mer inni der :) Bare fortsett å amme som før, så justerer det seg :) De fleste har en god og en dårlig pupp.

Ja, har nukk D. Men lisja får D ikkje ut.. Er så tung melka at den slipper bare melka til pompa...

Stolt 4 barns Mor <3

Back
Topp