Mer action på juni 2013!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vannet går for en av jentene 36+ og hun får nok babyen sin snart;)

Spennende, snart er det oss :)

Hjelp ja det har du rett i!

Fy søren.... Er 32+3 i dag, og det vil vel si at det ikke er usannsynlig fra sånn om en 5 ukers tid... Noen her får sikkert før det også! Wæææ og hurra på en gang :-D

Jeg syns egentlig det er godt gjort at ingen her har fått enda, det er flinke babyer vi har! :)

Spennende men samtidig grådig skummelt!!! :) Lurer på når første juli babyen melder sin ankomst jeg :)

Jeg er 32 uker... tenk om d skjer noe om 3 uker, da stoppes ikke fødsel.. wæææ... Håper alle juli babyene blir på sin plass til godt passerte 34uker (helst 36+++)

Så mye å gjøre... Så lite tid! ;)
Hold deg inne og gi meg plager litt til baby ;)

Da var enda en juni baby her.. Herremin, jeg kjenner at jeg må få fart på redebyggingen min... har ikke gjort noe.. eller har kjøpt noen få klesplagg. Bilstol står i eska, vogna rota mannen frem i går men baggen står på loftet sammen med sprinkelsenga... Haha.. Dette skal bli spennende innspurt kjenner eg....

Ja, det begynner liksom å nærme seg veldig nå. Litt skummelt, men jeg gleder meg veldig til å hilse på gutten vår :)

Og nå kom jo første julifrøet også ut, så jammen er det i gang... Ei julijente som kom 29+6 på annet forum jeg er på også.

Vi får be resten av dem vente noen uker til ;-)

Og nå kom jo første julifrøet også ut, så jammen er det i gang... Ei julijente som kom 29+6 på annet forum jeg er på også.

Vi får be resten av dem vente noen uker til ;-)
Hvor store er barna da?

1 kg ? Herregud. Var på kontroll i i uke 30(?) da var hun 1709...

1 kg ? Herregud. Var på kontroll i i uke 30(?) da var hun 1709...
jeg veide 1790 gr når jeg ble født i uke 30...
Skal sies at vekta halverte seg de første ukene, en forstått at det er ganske normalt... bare merkes ekstra godt med vekttap når en er så liten...

Back
Topp