Mer ømme pupper om kvelden?

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Er det fler som har det sånn? Jeg har generelt mistet omtrent alt av symptomer, og har vært livredd for at det har gått galt.. Har tul på fredag, så får se hvordan jeg ligger an da. Gruer meg skikkelig :( Men nå har jeg begynt å merke at selvom puppene mine har blitt mye mindre ømme og harde enn det de var, så er de fortsatt bittelitt hardere enn vanlig. Men jeg våkner om morgenen med helt "slappe" og vanlige pupper, men utover dagen og kvelden blir de bittelitt mer harde. Er det andre som også har det slik?

Jeg er livredd for at svangerskapet har gått til grunne denne gangen også, men klamrer meg fortsatt litt til tanken om at puppene mine fortsatt er litt "aktive". Hva tenker dere?

Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer fra starten av, bortsett fra ømme pupper om kvelden når jeg tar av bhen, litt murringer i magen og trøtthet.. Nå er det kun litt trøtthet og bittelitt ømme pupper om kvelden. Var på tul i går og alt var fint :)

Helt normalt at symptomer kommer og går rett som det er :) man blir litt nervøs og tenker det værste,men det er altså heeelt normalt! Ene dagen er puppene kjempe ømme,dagen etter kjenner jeg ingen verdens ting. Sånn er de andre symptomene også ❤️

Helt normalt at symptomer kommer og går rett som det er :) man blir litt nervøs og tenker det værste,men det er altså heeelt normalt! Ene dagen er puppene kjempe ømme,dagen etter kjenner jeg ingen verdens ting. Sånn er de andre symptomene også ❤️
Takk for varme ord :) Og det er godt å høre at andre også har det sånn! Men akkurat det med at puppene er vanlige om morgenen, og så hardere utover dagen/kvelden synes jeg er så rart.. Har du opplevd dette? :P

Takk for varme ord :) Og det er godt å høre at andre også har det sånn! Men akkurat det med at puppene er vanlige om morgenen, og så hardere utover dagen/kvelden synes jeg er så rart.. Har du opplevd dette? :P
Ja vet du hva,det er SÅ rart! Men ja jeg har det også sånn!! Når jeg våkner er de "vanlige",så på ettermiddagen/kvelden så blir de steinharde og ømme og brystvortene blir så såre! Jeg var på ul i dag,og nevnte det der,og det er HELT normalt sa hun! ❤️:)

Ja vet du hva,det er SÅ rart! Men ja jeg har det også sånn!! Når jeg våkner er de "vanlige",så på ettermiddagen/kvelden så blir de steinharde og ømme og brystvortene blir så såre! Jeg var på ul i dag,og nevnte det der,og det er HELT normalt sa hun! ❤️:)
Kjemperart! Men, så bra at det er vanlig! Og gratulerer med vel overstått ul! :D ❤️

Back
Topp