Mer ømfintlig nese..

Tone_80

Gift med forumet
Aldri å æ mein ALDRI ha all den frau å møkka bønder'n sprer lukta så intenst.. Va såvidt ut i 10 minutt i dag å kjenne seriøst at d lukte grisskit av klean å hender'n min.. Må jo bytt om å vask mæ som ein gal her..[:'(] Vældi snedi når en bur atme åker å egentli e vant t sånn lukt.. Fleir som plages m sånne ting..?

Jeg kjenner alle slags lukter før alle andre for tiden, og de plager meg veldig. Spesielt lukten av kattemat...

Har i hele mitt liv vært grusomt plaget med alt for god luktesans[:'(]
Ble ikke noe bedre av å bli gravid da..

desverre så blir luktesansen litt for god.. samb klager over at jeg har sporhundsnese, tåler ingen lukter.. og heller ikke tanken på ting jeg vet lukter vondt..

luktesansen min er nok ikke noe bedre enn før - jeg har ganske god luktesans til vanlig, men nå går jeg stort sett hele tiden med tett nese...

Jeg og er bare tett! Har fryktelig dårlig luktesans! Men det har jeg til vanlig og.. Har allergi, pluss at jeg har brukt altfor mye otrivin tidligere..!! Og den ødelegger jo slimhinnene i nesa.. [:(] 

Huff ja plutselig synes eg parfymen til kjæresten min e super kvalmande. Har alltid likt den før, men det er også mange andre lukter eg kjenner bedre enn før, og de fleste er kvalmande[:'(]

Back
Topp