Menyer

Mon31

Gift med forumet
Er det mer og mer vanlig at alle gjestene får meny?

Har litt lyst til å ha det

mange har det.. Men jeg orker ikke å lage det da vi har tapas og ganske så mye forskjellig [8D]

jeg skal lage 1 meny på hver 6.gjest så blir jo rundt 10 menyer til sammen, men da kan man vite hva som havner på bordet etterhvert og jeg slipper å lage så masse

Det har jeg tenkt på også... Kansje få toastmastern til å lese opp menyen... hmm...

Skriver og printer ut selv til alle

Vi skal lage ett hefte med litt forskjellig i. Der skal det stå planen for kvelden, meny, sanger og liten presentasjon av hver gjest (f.eks. ... brudens far, liker å snekre på hytten i sin fritid) Slik at gjestene kan bli litt kjente med hverandre.[:D] Heftet blir skrevet ut på data, og pyntet ilikhet med innbydelseskortet og bordkortene

ORIGINAL: MaddeLiten

Vi skal lage ett hefte med litt forskjellig i. Der skal det stå planen for kvelden, meny, sanger og liten presentasjon av hver gjest (f.eks. ... brudens far, liker å snekre på hytten i sin fritid) Slik at gjestene kan bli litt kjente med hverandre.[:D] Heftet blir skrevet ut på data, og pyntet ilikhet med innbydelseskortet og bordkortene

Det var jo ikke så dumt.. kanskje jeg stjeler den ideen [;)]

Back
Topp