Veldig veldig vanlig. Jeg hadde det sånn sist (HELE graviditeten i dårlig form, ingen matlyst, ingen energi, spøy hver morgen, var lei meg på grunn av at jeg ikke orka noe). Og det er sånn nå også, men nå har jeg kanskje akseptert det litt mer, jeg var forberedt etter sist. Visste mer hva jeg gikk til. Jeg har hatt hyperemesis denne gangen og gikk ned 6 kg. 100% sykemeldt i nesten to måneder, og er fortsatt gradert sykemeldt.
Hadde du vært inne på det skjulte forumet hadde du sett at vi er maaange som har det sånn som deg
Håper det er en liten trøst.
Tror egentlig det er vanligere enn å være i superform i graviditeten. Men det er kanskje ikke så vanlig å snakke om/legge merke til? Man ser jo tross alt bare de som strutter og smiler og løper rundt. Man ser jo ikke alle som ligger på sofaen eller over bøtta.. følelsen av at venner ikke forstår kjenner jeg igjen. Var lei meg og mer sjokkert for det sist. Nå var det på en måte forventa så da tar jeg det ikke så ille. Jeg avlyste alt av avtaler da jeg hadde hyperemesis. Fordi jeg var alt for syk. Spøy hele tida. Nå har jeg laget noen avtaler igjen. Hyggelig å treffe venner tross alt.
Om du er i form nok til å være litt på jobb og treffe venner litt så er det veldig godt for humøret altså
Prøv å snakke med dem om andre ting enn graviditeten, om de ikke forstår /ikke er interessert. Så kan du heller snakke med oss her inne om det
bli med i det skjulte forumet ettehvert.