Mensymptomer :(

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Nå er jeg på rugedag 4/5 og har veldig like mens symptomer som jeg pleier å ha noen dager før får den :(
Nå trenger jeg litt trøst her , har noen opplevd det samme og likevel fått positiv test ?

Hei! jeg sniker fra November :) Jeg fikk murringer og ømme pupper rundt 4-5 dpo. testet positivt 9 dpo.
Jeg har enda mensmurringer, kjennes ut som mensen skal komme. Så det trenge ikke å være negativt :)

Håper spiren sitter! lykke til <3

Hadde mensmurringer fra rugedag 4 , fikk til og med brunt utflod, sitter nå med positiv test :) da jeg var gravid sist hadde jeg også mensenmurringer fra rugedag 3 , endte opp med en vakker prinsesse ! :D

Hadd mensen murring helt fram te uke 10 :)så det er absolutt ikke nå dårlig tegn, var non dager jeg måtte springe på do å sjekke.. for føltes virkelig som om mensen kom.. krysse fingran likevell ☺

Takk jenter ,
Ble en del løping på do for å se . Har fått en del el smerter og mens samtidig de siste timene . Ganske ubehagelig , men tåler det bedre så lenge blir positivt svar .
En må være veldig tålmodig i denne prosessen her :)

Jeg har vært gravid 3 ganger og det har vært mitt første symptom hver gang at jeg har menssmerter som kommer og går! Så jeg ser på det som et positivt tegn

Jeg har vært gravid 3 ganger og det har vært mitt første symptom hver gang at jeg har menssmerter som kommer og går! Så jeg ser på det som et positivt tegn
Håper det er positivt svar :)
Tiden viser nok , må prøve slappe av , og ikke tenke for mye . Men vanskelig :)

Jeg hadde også menssmerter første Ivf forsøket før positiv test :) denne gangen hadde jeg ikke det.

Uansett altfor tidlig å ta sorgene på forskudd på rugedag 4! Masse lykke til :)

Uansett altfor tidlig å ta sorgene på forskudd på rugedag 4! Masse lykke til :)
Enig der, men har fra før en ustabil mens som kan komme tidligere enn burde og da blir litt redd . Men prøver å
Tenke positiv at det skjer noe fint inne :)

Tenk positivt så godt du kan :)

Back
Topp