Mensvondt og stikkinger

Anili

Forelsket i forumet
Vet jo egentlig at det de normalt med mensmurringer når man er gravid, men lurer nå litt lell...Hadde en del murringer rundt IKM, men lite etter det. Men de siste dagene har det tatt seg opp igjen, og i dag har det vært masse rart som skjer i magen! Mensvondt (sånn som når mensen starter), brå stikkinger og "strekkfølelse". Flere ganger i dag har jeg fått bråvondt i lysken/siden når jeg har reist meg fra sofaen, to ganger måtte jeg bare sette meg igjen før jeg prøvde på nytt.

Litt rart at "vondtene" plutselig ble så mye kraftigere, men kanskje ikke noe å bekymre seg for? 5+4 i dag.
 
Det vokser i rykk og napp der nede :) husker jeg bekymret meg mye for smertene i starten av mitt første svangerskap (som endte med en velfødt liten jente), trodde liksom ikke det skulle gjøre sååå vondt til tider. Men det er altså normalt :)
 
Stillingene hadde jeg også i natt. Hadde det sist graviditet også. Tror det er livmora som vokser. Smertene på siden er nok ligamentsmerter,og helt normalt:)
 
Ja det er vel sikkert slik det skal være:) Har jo vært igjennom dette før så burde jo husket, men er så lenge siden:p Og da jeg var gravid og mistet nettopp fikk jeg ikke så mye murringer/stikkinger.

Mye man skal bekymre seg for:D
 
Back
Topp