Mensverk

Rosa89

Rosa89
Har hatt skikkelig mensverk siden igår morges.Igår var det så vondt at eg måtte sitte på do, noe eg ofte må når mensen kommer.
Har hatt mye vondt i natt også og nå har eg det enda.Det sitter mest i korsryggen..Eg har hatt vondt når eg går også, men det begynte inatt.
Er det det pga livmor vokser eller er det bekkende?

Tenke begge dela. Bekken smerta e hos mæ ikkje likt menssmerter. Men kynnere å ligament smerta kan minne litt om d. Men hadde d vert mæ, å vest du har veldi vont å har ubehag, så hadde æ ringt føden å hørt me di ka di sa.

Tenke begge dela. Bekken smerta e hos mæ ikkje likt menssmerter. Men kynnere å ligament smerta kan minne litt om d. Men hadde d vert mæ, å vest du har veldi vont å har ubehag, så hadde æ ringt føden å hørt me di ka di sa.

Eg har hatt det for noen uker siden og men da kontaktet eg jm.Fikk da beskjed om at det var sikkert kynner.Har heldigvis dabbet av nå igjen så får håpe bare kroppen modnes litt :)
Hadde ingenting slik forrige svangerskap, men da ble eg heller aldri moden og ble satt igang.
Ligament smertene mine føles anderledes ut, de er litt skarpe og kommer når eg nyser ol.Men dette varer flere timer om gangen og de kommer og går litt..Men så lenge det ikke kommer regelmessig er det vel ok?

Våkna i natt av menssmerter selv, verket veldig i korsryggen og. Aldri pleid å gjort det før når jeg hadde menssmerter.. Har lissom ikke hatt menssmerter siden den mnd jeg ble gravid og fikk menssmerter men ingen mens.. Var så "vondt" at jeg våknet brått av det og måtte gå på do for å se om det var blod. Men var heldigvis ikke noe av det.. Har ikke hatt noe av det i dag, kanskje bare litt små murringer... Voksesmerter??

Jeg har også menssmerter lignende smerter som brer seg fra korsryggen. Vondt og ubehagelig.

Kynnera skal ikkje være vonde, ubehagelig ja men ikkje vonde fikk æ beskjed om. Jm sa t mæ å d at vest man fikk kynner å hadde ligament smerta samtidi så kunne di oppleves som "vonde". Å kynner skal som regel gi sæ hvis du legg dæ ned å slappe av.
Men du sei d sett i ryggen å? Æ ville tatt en tlf å hørt, sei ikkje d førr å skremme førr e nok "bare" voksesmerter,'men bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

Jeg har også en del mensensmerter, får et behov for å stappe i en tampong liksom [emoji14] Jeg har det ikke i ryggen, men nederst i magen. Det er ikke kynnere jeg har, magen blir ikke stram, kun smertene. De kommer uavhengig av aktivitet egentlig, men også på travle dager.

Back
Topp