Menstruasjonsmerter??

*Lilly

Blir kjent med forumet
Har dere det? Jeg testet positivt i dag, og har hatt en del murringer i dag. Er dette normalt? Er nummer 3 her, men jeg husker ikke hvordan det var... :)

Nummer 4 her - og ja jeg har det også - skulle hatt mensen nå. Det er helt normalt :)

Med toåringen gikk jeg i to måneder med murringer og ventet på mensen. Plutselig så slo det meg at jeg hadde ventet lenge nå og syntes det var rart at murringen varte så lenge og at buksene plutselig ikke kom seg over hoftene selv om jeg ikke hadde gått opp i vekt. Testet positivt og fant ut at jeg var 8 uker på vei 

Nr 2 her.. og jeg hadde en god del murringer i tre fire dager.. Ulikt hva jeg har til vanlig! :)

Tusen takk for svar alle dere :) Da slapper jeg litt mer av :) Satser på at det går bra denne gangen også!

Har murring ja, utpå kvelden :) men det har blitt mindre av det. Hadde også smerter i korsryggen, men det gikk heldigvis over :)

ja

Nå ser det ut som at de verste murringene har gitt seg.. *bank i bordet*.
Er glad for å høre at det er flere som har hatt dette og fortsatt er gravide :-)

Forrige gang, eller første gang vi prøvde, hadde jeg også murringer. Men de ga seg aldri og ble bare sterkere. Helt frem til uke 7 da det endte opp i spontanabort. 

Håper, håper at det går bra denne gangen. Med dere også :-)

Dette er nummer 2, og jeg har hatt mensmurringer i noen dager. Kommer og går gjennom dagen. Tror det er veldig vanlig, ja :o)

Signerer dere alle. Kan ha mensmurringer en dag for så ikke ha noen dagen etterpå. Det har jeg hatt med alle, dette er nr 3:)

Jeg og kjenner mensmurring..har hatt det en stund og regner med det varer noen uker til...varte i hvertfall en stund når jeg gikk gravid med førstemann...

Back
Topp