Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere det? Jeg testet positivt i dag, og har hatt en del murringer i dag. Er dette normalt? Er nummer 3 her, men jeg husker ikke hvordan det var... :)
Med toåringen gikk jeg i to måneder med murringer og ventet på mensen. Plutselig så slo det meg at jeg hadde ventet lenge nå og syntes det var rart at murringen varte så lenge og at buksene plutselig ikke kom seg over hoftene selv om jeg ikke hadde gått opp i vekt. Testet positivt og fant ut at jeg var 8 uker på vei
Nå ser det ut som at de verste murringene har gitt seg.. *bank i bordet*.
Er glad for å høre at det er flere som har hatt dette og fortsatt er gravide :-)
Forrige gang, eller første gang vi prøvde, hadde jeg også murringer. Men de ga seg aldri og ble bare sterkere. Helt frem til uke 7 da det endte opp i spontanabort.
Håper, håper at det går bra denne gangen. Med dere også :-)
Jeg og kjenner mensmurring..har hatt det en stund og regner med det varer noen uker til...varte i hvertfall en stund når jeg gikk gravid med førstemann...