Menstruasjon.

Linnsi86

Glad i forumet
Har deres mens blitt endret etter fødselen? Jeg føler jeg har mye mer smerter og blødninger enn før fødselen.. litt annen type smerte også.. hva med dere?

Samme her! :(

Ikke fått den tilbake enda. Men etter min første fødsel syntes jeg menssmertene ble betraktelig mindre.

Første mens etter fødsel av rask og smertefri. Som en vanlig, kortvarig mens som før. Men den andre menstrasjonen som kom varte i tre uker og blødde så sinnsykt mye. Var sikker på at det ble tomt for blod i kroppen. Og den bare brøyt seg gjennom p-pillene også. Det har jeg aldri opplevd før, og aldri så lenge, aldri så mye. Blæh. Håper ikke det blir en vanesak. Men veldig lite smerter. Murra bare litt.

Har akkurat hatt første menstruasjon. Blødde MYE de første dagene (gjennom nattbind og dam på gulvet ett par ganger), men såvidt det var litt murringer i magen. Lurte derfor på om det var det jeg hadde. Men var nok det, for varte 6 dager og dabbet av i mengde som det pleier..

Har ikke fått tilbake mensen. Er det flere som delammer og ikke har fått den tilbake? :nailbiting: Har delammet siden han var 2,5 Mnd! Har søkt meg ihjel på det men får ikke opp noe :)

Ikke kommet enda. Håper den uteblir! Fullammer og satt inn hormonspiral så krysser alt jeg har. Digg å slippe ;)

Har ikke fått mensen tilbake enda og er litt over 5,5 mnd siden fødsel.. Fullammer og går ikke på noe p-piller. Har aldri slitt med mensensmerter så blir vel min tur når jeg får mensen igjen etter fødsel :p

Back
Topp