Menstruasjon...

jece85

Forelsket i forumet
For de av dere som har fått den tilbake, når kom den og hvordan var det?
Etter mine første to fødsler fikk jeg igjen etter 6 uker. Men nå er lille gull 4,5 mnd og ingen mens enda. Har ikke ammet på over to mnd. Hadde for en uke siden noe blodtilblandet slim, men så kom det ikke mer... Syns det er så rart...

Den kom vel tilbake en mnd etter amme slutt for min del tror jeg.kjente jeg var litt nervøs da den ikke kom raskere;) men det er visst forskjellig:) var litt spotting først.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Kom etter 6-7 uker, husker ikke helt :-P var ikke så veldig mye som kom, nå.er den som den var før jeg ble gravid :-)

Sendt fra mobilen min

Her kom mensen ganske tidlig etter førstemann, kanskje et par uker etter renselsen var over. Men andremann kom den ca 4 mnd etter fødselen. Var som vanlig menstruasjon, men heldigvis mindre magevondt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

For de av dere som har fått den tilbake, når kom den og hvordan var det?
Etter mine første to fødsler fikk jeg igjen etter 6 uker. Men nå er lille gull 4,5 mnd og ingen mens enda. Har ikke ammet på over to mnd. Hadde for en uke siden noe blodtilblandet slim, men så kom det ikke mer... Syns det er så rart...
Slik var det for meg da jeg ble gravid for første gang etter storebror (mistet)
Kanskje du er gravid igjen :)
Nå har jeg satt inn spiral å har småblødd litt i en mnd. Håper det gir seg snart.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Slik var det for meg da jeg ble gravid for første gang etter storebror (mistet)
Kanskje du er gravid igjen :)
Nå har jeg satt inn spiral å har småblødd litt i en mnd. Håper det gir seg snart.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Oi. Det har jeg ikke tenkt på engang! Hjelpes, kanskje jeg bør kjøpe en test bare for å være helt sikker... Men for å være helt ærlig, håper jeg virkelig den er negativ, det skulle liksom være siste mann detta..

Jeg husker jeg hadde en bitteliten blødning da jeg ble gravid... En festeblødning eller hva det kalles...
Lykke til med testen

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp