Menstruasjon?

Nitho

Elsker forumet
Er det flere som ikke har fått tilbake menstruasjonen enda? 
Jeg ammer kun morgen og noen ganger kveld nå. Lillegutt har ikke tid til puppen lenger så det er vel snart helt slutt på ammingen. Regnet med at mensen skulle komme tilbake ganske kjapt når det ble mindre og mindre amming men den lar visst vente på seg. 

Da er du heldig. Her kom den på dagen 6 mnd, enda jeg fullammet helt til hun var 6 mnd.

her har jeg ikke sett snurten av den enda. har ammet lite nå de siste ukene, og nå er det bare en liiiiten gang om dagen/anna hver dag, fordi jeg holder på å slutte, men blir så sprengt at han må bare tømme litt ca annahver dag :P

Jeg har heller ikke fått den enda. Begynte nesten å bli litt bekymret, men godt å høre at det gjelder andre også.. Jeg ammer på morgenen og når jeg kommer hjem fra jobb, så det er ikke så mye lenger. Men er glad så lenge jeg slipper den :)

ser jeg skreiv her 6 oktober at jeg ikke hadde sett snurten av den enda. Den kom tilbake 20 oktober. Syns det var helt greit da. nesten 1 år etter fødsel sier jeg meg fornøyd med :P Nå er jeg akkurat ferdig med "runde" nr 2.

Back
Topp