Menstruasjon har dere fått den ?

Jeg har ikke fått mensen tilbake, lille er litt over 7 mnd gammel :) ammer fortsatt da :)

Sniker: jeg har heller ikke fått, lille er født 29.april. Har delammet helt fra start

Sluttet å amme etter 3mnd. Mensen kom i september og varte i 7 uker!! Ga seg aldri. Gikk nesten på en mensendepresjon da :P

Lille er snart 7 Mnd. Fick mensen nær lille var 7 uker. Børja på p-piller i børjan av august og har mista den efter det. Ammar fortsatt

Jeg fikk den faktisk tilbake for noen uker siden, så er spent på hvordan den blir fremover og når neste evt kommer :o

Har hatt det en gang, et par mnd siden. Venter fortsatt på neste :P men jeg har aldri hatt regelmessig....
Ammer enda.

Jeg venter forsatt men er det ikke lenge når det har gått 7 måneder

Nei, det er heldigvis helt normalt at det kan ta godt over et år før den kommer tilbake. :)
Husk at du får EL før mensen, hvis du ikke går på prevensjon. ;)

Ikke fått enda, mini er 7,5 mnd. Jeg fikk den veldig sent tilbake med førstemann, mer en 1 år gikk det. Jeg var veldig sliten så kan ha hatt noe å si.

Fikk den igjen etter 6 uker :/ Selv om jeg fullammet fra dag 1! Fullammet i 6 mnd, mensen var litt uregelmessig i starten men nå begynner den å bli ganske presis...

Fekk den då han var litt under 5 mnd (slutta å amme ved 3,5 mnd, men prøvde å pumpe ei stund etter det). Deretter gjekk det 6 veker før den kom igjen.

Med dei første to fekk eg mensen igjen etter 7,5 mnd (fullamma til 5,5) og 9 mnd (fullamma til 10,5 mnd).

Lillejenta var 6mnd da jeg fikk mensen igjen, men da var jeg veldig klar for den. Grunnen til det er at vi allerede begynte å tenke på nestemann, og ville igang så fort som mulig ;-)

Ikke fått enda. Hun er 7 mnd, har delammet helt frem til for 2 uker siden. Savner den ikke! :P

Back
Topp