"menstrasjonsmerter"

jackel0108

Blir kjent med forumet
Jeg har siden jeg oppdaget at jeg var gravid kjent en type menstrasjonsmerte, den gir seg aldri og noen ganger er den kraftigere en andre ganger, i det siste merker jeg at magen blir veldig hard når "smertene" kommer... Noen som kan forklare meg hva dette er, eller er det noen som også har hatt den sånn ??

Livmora strekker seg og vokser :)

eller så er det små kynnere når det bllir vondt og magen blir hard. og livmora som strekker seg ellers.
uansett så er det ikke farlig :)

Har hatt det sånn hele tiden, jeg også. Nå er det mer stramming enn mensmurringer, men det er ikke lett å skille alltid. Har bare feid det under teppe som kynnere, i grunn. Virker som det kommer mer når jeg er ekstra trøtt og sliten, har vært i mye bevegelse, stress o.s.v. Logisk..hehe.

Jeg har kynnere, får plutselig steinhard mage og veldig vondt... Men går fort over ;)
Har steinhard mage spesielt om morgenen ;)

Hei alle sammen , det er "godt" å vite at det er flere som har det, da vet jeg at det er normalt... selvom det ikke er noe behagelig.  .. jeg får også en "krampe" aktig følelse etter jeg har tisset...

det er litt godt med dette forumet for oss som er førstegangsfødene..herre mille så mange ting mang lurer på , oppdager av "smerter"

Back
Topp