Mensterminen

Lollimoi

Betatt av forumet
er nå passert:-) Bare å vente på at UL termin skal komme:-)

Hæ, har du såååå stor forskjell på menstermin og ultermin, jaggu, kan jo kanksje skje når osm helst da, hos meg er det en uke forskjell og overbevist om at mensterminen er den riktige

Oi, det var stor forskjell! :-o 
Det blir veldig spennede nå framover da, får jammen håpe du ikke går over. ;-)

Det er en mnd forskjell på datoene ja:-)så det blir lenge å vente om jeg må gå over.. så håper ikke det. Fødte 10 dager før  tiden med førstemann, så håper det blir før denne gangen også:-D

Det er jo nesten som om du har hoppa over en mens... hvordan går det ann:) 

når du var hos legen å de spurte når var din siste mens... så regner de vell ut i forhold til det..

med min første så hadde jeg mens termin 27 des!!! hehehe... fikk 21. jan... men Ultralydtermin min var 3. jan! 

så heeelt på villspor der ja:)

Det er jo nesten som om du har hoppa over en mens...

når du var hos legen å de spurte når var din siste mens... så regner de vell ut i forhold til det..

med min første så hadde jeg mens termin 27 des!!! hehehe... fikk 21. jan... men Ultralydtermin min var 3. jan! 

så heeelt på villspor der ja:)

Ja, det står jo i papirene at den første antatte terminen er 2. April, men forandret til 3. Mai etter UL. Så jeg må jo da enten ha hoppet over en mens eller at UL terminen er feil:-) Så det blir en spennende måned i møte:-D Har satt meg en dato til 28. April jeg, så det ikke skal bli så lenge å vente:-)

spennende, du får ha lykke til og håpe at du ikke går altfor mye over!

Oj oj...det var stort hopp mellom mens og ul termin. Hva tror du selv er riktig da?

Med så stort avvik ville jeg i hvertfall ha forlangt å komme på overtidskontroll allerede ved UL terminen om du går så langt.

Min termin ble flyttet 14 dager fra mensterminen etter UL. Men jeg stoler mer på UL terminen, da syklusene mine er lange, jeg ble flyttet like mye forrige svangerskap og jeg hadde en tidlig UL som støtter opp om den ordinære UL terminen.

Er veldig usikker på hva jeg tror selv...men akkurat nå føles det som at UL terminen er den som er mest riktig for jeg har ingen tegn til at noe skal skje:-)Men har satt 28. April som den datoen jeg tror det kommer til å skje, så det er vel bare å vente:-)

Back
Topp