Menstermin vs UL

Nirvana

Dreams Do Come True
Noe sier meg at min menstermin er mer "rett" enn UL terminen...

Menstermin: 28. februar

UL termin: 18. februar

Sitter nå enda her å venter jeg...
Er det flere som venter og tenker det samme?

Jeg har ul termin idag og mens termin 28.. Så ikke så stor forskjell.. Men det kjennes ikke ut som det kal skje noe idag :p så satser på ul termin :)) kjennes det ut som det skal skje noe hos deg?:)

Håper du slipper å vente så lenge værtfall :)
Er ikke tegn til at noe skal skje bortsett fra sykt nedpress og kynnere... men det har jeg hatt en stund, så tar det ikke som noe "tegn" lengre :P

menstermin :  13.feb
ul termin     :  20 feb

sitter her enda og venter å¨babyen, er sliten og lei..
har time på sykehuset 28.feb jeg håper det skjer noe da.

Føler virkelig med deg!
Jeg har også time på sykehuset den 28. - min andre overtidstime.

sitter på barsel hotellet jeg også og venter og venter. hadde termin den 22. menstermin var den 23 så det stemte jo bra=) men jenta lar fortsatt vente på seg. lykke til alle som går og venter=)

Ååå ser for meg at tiden går en smule saktere når man sitter på barselhotellet og venter...
Lykke til i allefall :)

med første ble jeg satt 9 dager tilbake på termin. Dvs at menstermin var 23, jeg ble satt til 14, å ungen kom 24.
Var sent på ultralyd, så er sikker på at den lille hadde begynt å vekse individuelt, da vi er store å lange i min familie. for 10 dager etter ul-termin kom han.

mens nr 2 kom en uke før termin, å var da litt tidligere på ul med nr 2 enn med nr 1. og var en dag i forskjell på mens og ul - termin.

Samme nå med nr 3. en dag som skiller. Ul-termin på fredag, å mens-termin på lørdag.

Jeg hadde mens termin 2 februar, og ul termin 17 februar. Og jeg fødte den 21 februar :)  Og det så ut på nurket som at den siste terminen stemte best. Ikke var han spesielt stor, og huden var veldig fin.

Lykke til dere som ikke har født :)

Menstermin var 23. Februar og UL termin var 03. Mars.
Lillegull kom til verden den 21. Februar <3

Back
Topp